دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ |۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 12, 2024
خانه

حوزه/ مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های لرستان از انعقاد تفاهم‌نامه دانشگاه علوم پزشکی و خانه مطبوعات این استان برای ارائه خدمات دندانپزشکی به اصحاب رسانه این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، رضا میرزایی مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه‌های لرستان از انعقاد تفاهم‌نامه دانشگاه علوم پزشکی و خانه مطبوعات این استان برای ارائه خدمات دندانپزشکی به اصحاب رسانه این استان خبر داد.

وی بیان داشت: در راستای ارتقای همکاری دوجانبه و بهره‌مندی از توانمندی، ظرفیت‌ها و امکانات طرفین در جهت تامین اهداف مشترک، تفاهم نامه ای دانشگاه علوم پزشکی لرستان در راستای ارائه خدمات دندانپزشکی و خانه مطبوعات و رسانه‌های منعقد شد.

مدیر عامل خانه مطبوعات لرستات گفت: با توجه به نیاز اصحاب رسانه لرستان برای استفاده از خدمات دندانپزشکی از جمله کشیدن ،عصب کشی، کانال ریشه دندان، ارتودنسی و خدمات دندانپزشکی به اطفال با ارائه معرفی نامه خانه مطبوعات در دانشکده دندانپزشکی و کلینیک های تخصصی به خبرنگاران خدمات ارائه می شود.

میرزایی بیان داشت: در این تفاهم‌نامه مصوب شد کشیدن و جرم گیری دندان به صورت رایگان و همه خدمات ارائه شده دندانپزشکی با تعرفه ۳۰ درصد تخفیف انجام شود.

مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه‌های لرستان در پایان از همکاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و روابط عمومی این دانشگاه در راستای انعقاد این تفاهم‌نامه قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha