چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 21, 2024
رذ

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه باید ولایت فقیه در مساجد تقویت شود، گفت: تأثیرات یک مسجد تراز برای فرزندان و خانواده ها تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شامگاه سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ در مراسم گرامیداشت سالروز جهانی مسجد که با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجدالمهدی فاز یک ناجی آباد کاشان برگزار شد، اظهار داشت: به امام جماعت، مسئول پایگاه و فرمانده سپاه کاشان از اینکه مسجدالمهدی ناجی آباد کاشان زنده است تبریک می گویم.

نماینده ولی فقیه در کاشان به تحلیل مقام معظم رهبری نسبت به تشکیل اسرائیل اشاره کرد و گفت: معظم له فرمودند جبهه استکبار فکر کرد چگونه جلوی اتحاد و اعتلای جهان اسلام را بگیرد، نتیجه تفکرشان این شد که باید در قلب کشورهای اسلامی یک پایگاه امنیتی به نام اسرائیل ایجاد کنیم.

وی پرچمدار جبهه باطل برای اسرائیلی ها را انگلیس دانست و ادامه داد: به تعبیر رهبر انقلاب یک ملتی از جوامع مختلف را آواره کردند، یهود را آوردند و یک جامعه موزاییکی در فلسطین تشکیل دادند که آوراگی مردم هم همراه با شهادت، اسارت وَ شکنجه بود.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه با تشکیل اسرائیل یک خنجر در امت اسلامی برای جلوگیری از اتحاد جهان اسلام ایجاد کردند، خاطرنشان کرد: آنچه که از جنایات اسرائیل در دنیا پخش شده یک صدم واقعیت ها نیست چرا که دستگاه رسانه ای هالیوود دست خود صهیونیست‌ها است.

وی با بیان اینکه تشکیل اسرائیل به غیرت کشورهای اردن، مصر و سوریه به خاطر آوره شدن مردم برخورد و موجب شد به اسرائیل حمله کردند، بیان داشت: خدا لعنت کند آمریکا، انگلیس و فرانسه را به خاطر کمکی که به اسرائیل کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه با بوجود آمدن انقلاب اسلامی ایران اسرائیل یک غده سرطانی در جهان شناخته شد که باید از بین برود، گفت: رهبر انقلاب در سخنرانی سال ۱۳۹۰ فرمودند یکی از عللی که جنگ تحمیلی ۸ ساله را بر ما تحمیل کردند این بود که امام راحل فرمود اسرائیل باید از بین برود.

وی اخراج سفیر و کارکنان سفارت اسرائیل را اولین اقدام جمهوری اسلامی ایران علیه این رژیم عنوان کرد و ادامه داد: به لطف خداوند متعال علیرغم اتحاد اروپا و امریکا و اعراب در جنگ ۸ ساله با حضور پرشور مردم در جبهه های نبرد پیروز شدیم و مستکبران به هدف خودشان نرسیدند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه صهیونیست ها در سالروز مسجد، بیت المقدس را آتش زدند، بیان داشت: بعضی از تحلیل گران مقاومت غزه در برابر اسرائیل را به خاطر اثر مسجد می دانند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی پشتیبان مقاومت شد، خاطرنشان کرد: زمانی با سنگ مبارزه می کردند الان به لطف خدا و عنایت رهبری با موشک مبارزه می کنند به طوری که ارتش ششم دنیا نتوانست در این ۷ ماه به اهدافی که می خواست برسد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه امشب همه در این مسجد جمع شده ایم تا ضمن اعلام همدردی با مسلمانان مظلوم فلسطین، با کسانی که ناجودانمردانه مورد هجوم قرار گرفته اند با ابراز همدردی اعلام کنیم تا آخرین لحظه در تحقق وعده الهی در کنارتان هستیم.

وی به قدرت بسیار بالای مسجد اشاره کرد و افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب مسجد می تواند علاوه بر پایگاهی برای خودسازی و جامعه سازی، محلی برای تمدن سازی نیز باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: مسجدی که در آن مرگ بر دشمنان، آمریکا، اسرائیل، عبیدالله بن زیادها، یزیدها و شمرهای زمان گفته نشود یک مسجد سکولار است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه باید ولایت فقیه در مساجد تقویت شود، گفت: تأثیرات یک مسجد تراز برای فرزندان و خانواده ها تبیین شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha