یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
شهید رجایی

حوزه/فرمانده انتظامی استان لرستان گفت:شهیدان رجایی و باهنر در مسیر خدمت عالی ترین درجه انسانیت را به تصویر کشیدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

فرا رسیدن هفته دولت که مقارن است با گرامیداشت ایام شهادت شهیدان والا مقام رجایی و باهنر یادآور حماسه آفرینی مردانی است که خدمت به مردم به ویژه اقشار ضعیف را سرلوحه کار خود قرار داده و برگ زرینی بر تاریخ افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم محروم و مستضعف افزوده اند.

هفته نخست شهریور ماه به پاس تلاش مجاهدانه شهیدان رجایی و باهنر که در مسیر خدمت صادقانه عالی ترین درجه انسانیت را به تصویر کشیدند، به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

بی شک امروز تمام مسئولان و مدیران می بایست با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری این شهیدان والامقام آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون کشور را در حیطه های مختلف به ویژه در حیطه علم و دانش و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم آورند.

اینجانب با تکریم و تعظیم به مقام والای شهدای سرفراز کشور به ویژه شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی، مجاهدت ‌ها و تلاش ‌های دولتمردان کشور در عرصه سیاست ‌گذاری و اجرا را ارج نهاده، ضمن آرزوی توفیق برای مقام عالی ریاست جمهوری و مجموعه هیئت دولت جدید فرا رسیدن هفته دولت را به همه دولتمردان جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض نموده، موفقیت و اعتلای روز افزون همه آنان را از خداوند منان مسئلت دارم.

امیدوارم در سایه توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و تحت رهبری های خردمندانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) همواره موفق و مؤید باشند.

فرمانده انتظامی استان لرستان

سرتیپ دوم ستاد یحیی الهی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha