جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 6, 2024
موکب شهدای روحانی

حوزه/ مدیر پشتیبانی حوزه علمیه خراسان، در مراسم اختتامیه قرارگاه دهه آخر صفر، به ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده به زائران در موکب شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، رستم زاده، مدیر پشتیبانی حوزه علمیه خراسان، در مراسم اختتامیه قرارگاه دهه آخر صفر حوزه علمیه خراسان، در مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) به ارائه گزارشی از خدمات تبلیغی فرهنگی ارائه شده به زائران رضوی در موکب شهدای روحانی مرکز مدیریت این حوزه پرداخت.

وی با بیان این که موکب شهدای روحانی در این ایام به صورت روزانه میزبانی از زائران را در قالب تامین وعده های غذائی داشت، تصریح کرد: تامین روزانه 4 هزار پرس وعده غذائی و در مجموع 48 هزار پرس وعده، توزیع 1200 کیلو سیب زمینی سرخ شده روزانه جهت حدود 4 هزار نفر، توزیع شربت روزانه 15 هزار نفر و آب یخ با تامین 200 قالب یخ به همراه دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی از خیرین و همکاران را از جمله اقدامات صورت گرفته موکب برشمرد.

مدیر پشتیبانی حوزه علمیه خراسان با اشاره به برپائی اقدامات فرهنگی در موکب شهدای روحانی، عنوان کرد: در موضوعات فرهنگی، غرفه مشاوره های اعتقادی، دینی و خانواده، پاسخگوئی به مسائل شرعی به چند زبان، خطاطی و خوشنویسی قرآنی، چهارپایه خوانی، نماز جماعت و دیگر برنامه های موثر تبلیغی اجرا و در این ایام برگزار شد.

رستم زاده با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ پنجره رو به خورشید از احادیث امام رضا(ع) در مورد نماز و قرعه کشی بین برندگان و تقدیم هدیه به 8 نفر از برندگان در قالب قطعه فرش حرم، اظهار داشت: روزانه هزار نفر در مسابقه شرکت داشتند.

وی با اشاره به برگزاری حسینیه کودک و همچنین پرده خوانی حرکت امام رضا(ع) از مدینه به مرو تا شهادت ایشان، خاطر نشان کرد: در این ایام تلاش شد تا در موکب شهدای روحانی برای کودکان و نوجوانان نیز برنامه هائی اجرا شود و نبات متبرک حضرت، بادکنک، دفتر نقاشی، مدادرنگی و محصولات فرهنگی به آنان هدیه داده می شد.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha