شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 7, 2024
دهه پایانی ماه صفر

حوزه/ مسئول تربیتی و تبلیغی مدرسه علمیه امام صادق علیه‌السلام کاشمر، فعالیت‌های گروه جهادی این مدرسه را، در خدمت‌رسانی به زائران رضوی تشریح کرد.

حجت‌الاسلام جمشید متعبد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، به تبیین فعالیت‌های گروه تبلیغی و جهادی مدرسه علمیه امام صادق علیه‌السلام کاشمر در امان‌آباد مشهد پرداخت و گفت: تبلیغ و خدمت به زائران رضوی در ایام شهادت امام رضاعلیه‌السلام مصداق روایت این امام‌ همام است که می‌فرمایند: «إن زوار قبری لاکرم الوفود علی الله یوم القیامة؛ قطعا زائران قبر من گرامی‌ترین کسانی هستند که بر خداوند وارد می‌شوند»

وی اضافه کرد: امسال همچون سال‌های گذشته به همراه دیگر اعضای گروه تبلیغی امام صادق علیه‌السلام، برای ششمین سال متوالی، در مسیر رباط سفید به مشهد و همچنین در مسیر امان آباد به مشهد مشغول خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(علیه‌السلام) بودیم.

مسئول تربیتی و تبلیغی مدرسه علمیه امام صادق علیه‌السلام کاشمر با بیان اینکه هر روز تعدادی مُبلغ به مواکب این مسیر اعزام می‌شدند، تا به درخواست زائران، نسبت به برگزاری نماز جماعت، سخنرانی، پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی، بدرقه زائران، ارائه مشاوره و... پاسخ دهند، تصریح کرد: در ایام پایانی ماه صفر خدمات خوبی به زائران با همراهی دهیاری‌ها، شوراهای اسلامی و بخشداری‌های مسیر ارائه شد.

مدیر گروه تبلیغی امام صادق علیه‌السلام ضمن ابراز رضایت و خرسندی از ارائه خدمات صورت گرفته، از رضایتمندی مردم یاد و عنوان کرد: مبلغان علوم دینی در این مسیر معنوی تلاش کردند، با انواع خدمات تبلیغی زمینه رضایت زائران را برای زیارت با معرفت فراهم آورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha