جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 6, 2024
مقدادی

حوزه/ مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان با اشاره به همکاری شایسته مبلغان در خدمت به زائران رضوی، عنوان کرد: در مشهد مقدس با همراهی ۳۶ مدرسه علمیه در ایام دهه آخر صفر در مدت ۶ روز بیش از ۶۶ هزار نفر اسکان داده شدند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، حجت الاسلام مقدادی، مدیر تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان، در مراسم اختتامیه قرارگاه دهه آخر صفر این حوزه که امروز در مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) برگزار شد، به ارائه گزارشی از فعالیت های مبلغان در این ایام پرداخت و گفت: مبلغان در دهه آخر صفر در ده محور از محورهای مواصلاتی و ۴ منطقه از مشهد به ارائه خدمات تبلیغی به زائران علی بن موسی الرضا(ع) پرداختند.

وی ضمن تشریح فعالیت مبلغان ادامه داد: در قرارگاه دهه آخر صفر حوزه علمیه خراسان، حدود ۳ هزار نفر از برادران و خواهران مبلغ در ۶ روز علاوه بر میزبانی و پذیرائی از زائران، به فعالیت های تبلیغی و فرهنگی پرداختند.

مدیر تبلیغ حوزه علمیه خراسان با اشاره به افزایش کمی و کیفی فعالیت های مبلغان نسبت به سال های گذشته، خاطرنشان کرد: امیدواریم در سایه همدلی و تعامل، با قوت و قدرت مطلوب، جریان تبلیغی و خدمت به زائران را به طور شایسته اجرا نمود.

در ادامه حجت الاسلام اسدالله علیزاده، مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان با اشاره به همکاری شایسته مبلغان در خدمت به زائران رضوی، عنوان کرد: در مشهد مقدس با همراهی ۳۶ مدرسه علمیه در ایام دهه آخر صفر در مدت ۶ روز بیش از ۶۶ هزار نفر در این مکان ها اسکان داده شدند.

وی با اشاره به تلاش مدارس علمیه در محورهای مواصلاتی مشهدالرضا و خدمت به زائران، ابراز کرد: مبلغان در این ایام به صورت شبانه روزی خدمات موثر تبلیغی و پذیرائی و میزبانی ارائه می نمودند که این ظرفیت نسبت به سال گذشته رشد ۳ برابری داشته است.

مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان ابراز کرد: امسال برای زائران علی بن موسی الرضا(علیه السلام) پذیرائی سه وعده درنظر گرفته شد و بیش از ۲۰۰ هزار پرس در ۶ روز توزیع گردید.

وی با اشاره به توزیع بیش از ۱۰ هزار محصولات فرهنگی و متبرک رضوی در مواکب و مدارس علمیه، عنوان کرد: در این مدت خدمات ارزشمندی به زائران از جمله حسینیه کودک، مشاوره، کلاس های کارگاهی، خدمات سلامت و ... ارائه شد که توانست برگ زرین دیگری را در افتخارات حوزه علمیه خراسان به ثبت برساند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha