جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 6, 2024
قرارگاه فرهنگی تبلیغی

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان از آغاز به کار دبیرخانه دائمی قرارگاه فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین منتظری، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان در آئین اختتامیه قرارگاه دهه آخر صفر در محل مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع)، گفت: شیخ صدوق، یکی از بزرگترین محدثان و دانشمندان شیعه روایتی نقل می کند که «دَخَلَ عَبْدٌ اَلْجَنَّةَ بِغُصْنٍ مِنْ شَوْکٍ کَانَ عَلَی طَرِیقِ اَلْمُسْلِمِینَ فَأَمَاطَهُ عَنْهُ» بدین معنا که رسول خدا(ص)فرمود: بنده ای بخاطر برداشتن شاخه خاری از سر راه مسلمانان بهشتی شد.

وی ادامه داد: رسول الله(ص) چنین فرمودند که به واسطه همین مقدار خدمت رسانی، پاداش او را بهشت قرار دادند و چه خدمتی بهتر از اینکه در ایام دهه آخر صفر برای زائران امام علی بن موسی الرضا(ع) که به زیارت حضرت مشرف می شوند، توفیق خدمتگزاری ایجاد شده باشد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان با اشاره به توفیق خدمتگزاری مجاوران حضرت رضا(ع) به زائران آن حضرت در این ایام، اظهار داشت: امیدواریم همه کسانی که در مسیر خدمت رسانی به زائران آن امام رئوف، در این ایام قدمی برداشتند، این خدمات خالصانه مقبول پروردگار قرار گرفته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با بیان این که در روند خدمت رسانی به زائران علی بن موسی الرضا(ع) همه نهادهای حوزوی و ارگان های دیگر نیز پای کار آمدند تا ارائه خدمت در بهترین نوع و کیفیت خود باشد، خاطر نشان کرد: امیدواریم خدمات ارائه شده به زائران مورد رضایت و قبول آنان در این ایام واقع شده باشد.

وی از آغاز به کار دبیرخانه دائمی قرارگاه فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان خبر داد و گفت: این دبیرخانه شامل ۹ کمیته اسکان، پشتیبانی، تبلیغ، ارزیابی و نظارت، رسانه و روابط عمومی، خواهران، دعوت و تکریم، رصد و ظرفیت شناسی تبلیغ و محتوائی می باشد که فعالیت های این قرارگاه به همت گروه های تبلیغی جهادی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha