یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 8, 2024
کد خبر: 1181562
۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
برنامه زنده «زندگی زیباست»

حوزه/ برنامه «زندگی زیباست» رادیو معارف همه روز به جز جمعه ها با کارشناس و مهمانان ویژه با موضوع «خانواده و جوانی جمعیت» مهمان خانه های شماست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه «زندگی زیباست» رادیو معارف همه روز به جز جمعه ها با کارشناس و مهمانان ویژه با موضوع خانواده و جوانی جمعیت مهمان خانه های شما مخاطبان عزیز است.

برنامه چاشتگاهی «زندگی زیباست» با دو رویکرد مساله محور و مهارت افزا برای داشتن خانواده ای آرام، پویا و بانشاط بر طبق سند تحول رسانه ملی تهیه می شود که محور اصلی این برنامه جوانی جمعیت و همچنین اصلاح روابط در خانواده بر اساس آموزه های دینی، ارزش های رفتاری و دستیابی به الگوی صحیح تربیت دینی می باشد.

در این برنامه به موضوعاتی همچون تکریم جایگاه مادری، فرزندآوریی، سقط جنین، امید آفرینی و انگیزه بخشی در خانواده، آسیب شناسی ناهنجاری های حوزه خانواده و ارائه راهکارهای مناسب، بهره گیری از فرصت ها و زیبایی های زندگی در جهت ترویج الگوی اسلامی ایرانی خانواده و روابط همسران پرداخته می شود.

برنامه زنده «زندگی زیباست» با دو تیم برنامه ساز با تهیه کنندگی خانم اعظم ایرانی و سید محمد علی حسینیان و با اجرای خانم محبوبه شیرعلی و حامد خانی از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ تقدیم مخاطبان رادیو معارف می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha