یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 15, 2024
تصاویر/ تشییع شهدای مدافع حرم در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ پیکر ۳۵ شهید تازه تفحص شده که در دوران دفاع مقدس به دست گروهک‌های ضدانقلاب به شهادت رسیدند امروز یکشبنه ۲۵ شهریور در شهرستان مرزی سردشت تشییع خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، ۳۵ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس که در مناطق آلباتان و دولتو به دست گروهک‌های ضدانقلاب به شهادت رسیدند و در شمال غرب کشور و کردستان عراق تفحص شده‌اند. فردا یکشنبه ۲۵ شهریور ماه با حضور گرم اقشار مختلف مردم سردشت تشییع و بدرقه خواهند شد.

یکشنبه ۲۵ شهریور ماه آیین استقبال از شهدا ساعت ۹ صبح در روستای دولتو برگزار می‌شود، همچنین بدرقه و تکریم از شهدا ساعت ۱۱ صبح یکشنبه میدان مصدومین شیمیایی سردشت برگزار می‌شود و در نهایت پیکر مطهر شهدا ساعت ۱۲ به استان تهران جهت تدفین در معراج شهدا منتقل خواهند شد.

این شهدا شامل ۸ شهید گروگان که توسط ضدانقلاب کموله و دموکرات به شهادت رسیده بودند در محور دوله‌تو تفحص شده‌اند. ۱۵ شهید در محور جنگل‌های آلواتان، یک شهید روستای بلو، ۶ شهید در منطقه عملیاتی بلفت و دوپازا مربوط به عملیات نصر ۷، یک شهید در منطقه بانه در حدود مرزی سیران‌بند مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ و یک شهید در منطقه باسنی عراق مربوط به عملیات نصر ۴ می باشند.

تشییع ۳۵ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در سردشت

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha