یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 15, 2024
شیخ نعیم قاسم

حوزه/ معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد هیچ برنامه‌ای برای اقدام به جنگ نداریم، اما در صورتی که رژیم اشغالگر تجاوز را گسترش دهد، مقابله به مثل خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، به نقل از شبکه المنار، شیخ نعیم قاسم در مراسم یادبودی که حزب الله به مناسبت سومین روز شهادت شهید مجاهد، هانی حسین عزالدین در مجتمع (امام) مجتبی (ع) در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار کرد، در واکنش به استعفای فرمانده یگان ۸۲۰۰ رژیم صهیونیستی گفت داده‌ها درباره موفقیت عملیات هدف گرفتن پایگاه‌های گالیلوت و عین شیمر دقیق و موثق است.

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله افزود: از نظر من نتیجه به دو بخش تقسیم می‌شود. بخش اول این است که پاسخ طبق طرح و نقشه داده شد، مقاومت در آن هیچ دخل و تصرفی نکرد و به نهاد دیگری نیز رجوع نشد، اما بخش دوم: دو پایگاه نظامی گالیلوت و عین شیمر با چند پهپاد هدف قرار گرفتند. براساس این نتیجه، موضع ما چیست؟ دبیرکل محترم (حفظه الله) اعلام کرد ما از این نتیجه رضایت داریم. نکته جدید مربوط به شبکه المیادین است که به نقل از منابع امنیتی خبری پخش کرد مبنی بر این که از مجموع ۱۰‌ها پهپادی که از لبنان شلیک شد، ۶ پهپاد به داخل پایگاه‌های نظامی گالیلوت و عین شیمر اصابت کرد. شمار کشته شدگان در این دو پایگاه به ۲۲ نفر رسید و شمار زخمی شدگان هم به ۷۴ نفر رسید. از منابع ویژه مان در مقاومت اطمینان یافتیم که خبر شبکه المیادین موثق است. جنگ یا گسترش حمله با جنگ متقابل مواجه خواهد شد. اگر کمی فکر کنند، (متوجه می‌شوند) این حمله به شمال ۱۰۰ هزار نفر دیگر را از شهرک‌ها آواره کرد. از همین الآن به شما بشارت می‌دهم خودتان را آماده کنید که پذیرای ۱۰۰‌ها هزار آواره بیشتر از شهرک‌های دور باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha