یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 15, 2024
محمدباقر گلپایگانی

حوزه/ استاد برجسته حوزه رباخواری، فرصت‌طلبی، ترور و جاسوسی را از جمله صفاتی خواند که صهیونیسم جهانی به ارث برده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر گلپایگانی، استاد برجسته حوزه در دومین وبینار سی و هشتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه امروزه صهیونیسم جهانی ترورهای مشاهیر جهان اسلام را در برنامه کاری خود قرار داده است، گفت: یکی از راه‌های رسیدن رژیم غاصب به اهداف خود، ترور شخصیت‌های اسلامی است. براساس پیشگویی‌های کتب مقدس حوادث شام،‌عراق، روم، ایران، یمن، حجاز به ویژه مکه در قرن پنجم میلادی، عوامل ظهور یک فرد آسمانی را رقم زده است.‌

وی ادامه داد: هر چقدر ما به ظهور نزدیک‌تر می‌شویم، اضطراب در قوم یهود بیشتر می‌شود و تمامی پیگیری‌های آنان گویای این واقعه مهم است که یک رهبر جهانی از جزیره العرب ظهور خواهد کرد و صهیونیسم را از بین خواهد برد.

استاد برجسته حوزه خاطرنشان کرد: تمامی قوم یهود از تولد پیامبر گرامی اسلام آگاهی داشتند؛ ولی دیدیم که بعد از تولد ایشان بنای پیمان‌شکنی گذاشته و بنا به فرموده قرآن، عهدشکنی کردند؛ چرا که پیمان شکنی، اختلاف و ترور در ذات یهود بوده و اکنون صهیونیسم جهانی این موارد را به ارث برده است.

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی با بیان اینکه یهود قبل از اسلام عادت به عهدشکنی داشت، تاکید کرد: اکنون هم رژیم غاصب اسرائیل این رویه را ادامه داده و همچنان به جاسوسی و شایعه‌پراکنی مشغول است.

استاد برجسته حوزه با بیان این که یهود عادت به رباخواری دارد، اظهار داشت: یهودیان برای رسیدن به امیال خود بسیار فرصت طلب هستند و عادت دارند که صاحبان قدرت را کنترل کنند تا بتوانند نظام آن کشور را رهبری نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اهداف پیغمبر، بیت‌المقدس بود و یهود آگاهی داشت که فتح بیت المقدس، اضمحلال قوم یهود را به دنبال خواهد داشت؛ به همین سبب موانعی را در مسیرهایی که به فلسطین ختم می شود، گذاشتند تا پیغمبر گرامی اسلام نتواند به بیت المقدس برسد و ایشان را در محاصره طوایف یهود قرار دادند و جنگ‌های فرسایشی بدر، احد، خیبر، بنی نظیر، احزاب، بنی قریظه و .. را به وجود آورند تا جلوی نابودی خود را بگیرند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha