یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 15, 2024
نواب

حوزه/ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تأکیدکرد: خون مردم مظلوم فلسطین قبل از این که توسط رژیم صهیونیستی به زمین ریخته شود، توسط حکومت‌هایی که با این رژیم همیاری و همکاری می‌کنند، به زمین ریخته شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دومین وبینار سی‌وهشتمین کنفرانس وحدت اسلامی که امروز (یکشنبه) به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، در رابطه با عملیات طوفان الاقصی اظهار داشت: این عملیات همه جهان را در بهت فروبرد و رژیم کودک‌کش صهیونیستی را بیش از همه جهانیان متحیر ساخت.

وی در رابطه با ریشه‌های این عملیات تصریح کرد: زمانی که رژیم صهیونستی، یهودیان را از سراسر جهان با حمایت غرب و رضایت شرق به این نقطه گسیل داشت، در حالی که مسلمانان همسایه فلسطین در ناتوانی به سر می‌بردند و حاکمان این کشورها تحت فشار حاکمان غرب قرار داشتند، موجب شد که حقوق اولیه صاحبان سرزمین فلسطین نادیده گرفته شود.

نواب افزود: ادامه کار به کشتار صاحبان اصلی سرزمین فلسطین و تصرف قلمرو آنها انجامید تا به نسل‌کشی فلسطینیان رسید. باغ‌های فراوان زیتون ریشه‌کن شد و خانه‌های زیادی ویران گشت. خون انسان‌های بی گناهی به زمین ریخته شد که اگر در غرب زندگی می‌کردند، رژیم‌های مستبد غربی برای ریخته شدن خون یک نفر از آنها اشک تمساح می‌ریختند که چرا حقوق بشر رعایت نمی‌شود.

وی در ادامه از عدم تعهد رژیم کودک‌کش به هیچ یک از معاهدات بین‌المللی و حمایت بی‌چون و چرای غرب به ویژه آمریکا و اروپا از این رژیم، عدم پایبندی به آموزه‌های دین یهود، خطر سقوط ارزش‌ها و حاکمیت ضدارزش به عنوان دیگر علل آغاز عملیات طوفان الاقصی نام برد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تاکید کرد: آنها باور نمی‌کردند که در غزه جوانمردانی بایستند و یک سال مقاومت کرده و خواب را بر رژیم صهیونیستی حرام کنند، جوانانمردانی که ان‌شاء الله پیروز هم خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: همه مسلمانان جهان ماموریت دارند با رژیم کودک‌کش صهیونیست قطع رابطه کنند. خون مردم مظلوم فلسطین قبل از این که توسط این رژیم به زمین ریخته شود، توسط حکومت‌هایی که با این رژیم همیاری و همکاری می‌کنند، به زمین ریخته شده است.

نواب با تاکید بر ضرورت تصمیم‌گیری ملت فلسطین برای کشور خود، گفت: در صورتی هم که فلسطینیان با حضور شهرک‌نشینان در کشور خود موافقت کنند، باید حاکمیت به دست آنها به عنوان صاحب خانه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha