دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 16, 2024
تصاویر آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران لرستان

حوزه / حجت الاسلام موسوی گفت: حرکت در مسیر انبیا و هدایت جامعه مهمترین وظیفه طلاب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران لرستان که در مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد برگزار شد، با بیان اینکه خواهران طلبه پرچمداران صیانت از ارزش‌های اسلامی و قرآنی هستند، اظهار داشت: خواهران طلبه باید تلاش کنند تا سبک زندگی اسلامی را در جامعه ترویج دهند.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه از برکات انقلاب اسلامی هستند، گفت: خواهران طلبه باید با اخلاص و سعه صدر در راستای تحکیم بنیان خانواده تلاش کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان یادآور شد: در سال تحصیلی جدید ۴۵۰ طلبه پذیرش شده‌اند که تاکنون مصاحبه و گزینش بیش از ۲۳۰ نفر انجام شده است.

حجت الاسلام موسوی، حرکت در مسیر انبیا و هدایت جامعه را مهمترین وظیفه طلاب برشمرد و یادآور شد: تربیت نیروی کارآمد برای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی از وظایف اصلی مدیران حوزه‌ها و مدارس علمیه است و طلاب نیز باید با امید به آینده و توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج) باشند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۴ مدرسه علمیه خواهران در استان لرستان، ابراز کرد: یک هزار و ۲۲۰ طلبه در سه سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در این مدارس به فراگیری علوم حوزه مشغول هستند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha