سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
نشست تخصصی و کارگاه آموزشی توجیهی قوانین و مقررات حوزه ایثارگری

حوزه/ اسدی گفت: حل مشکلات جامعه ایثارگری نیاز به تعامل و همکاری تمامی نهادها و دستگاه‌ها دارد و مشاورین امور ایثارگران می‌توانند در این مهم بنیاد را یاری نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، نشست تخصصی و کارگاه آموزشی توجیهی قوانین و مقررات حوزه ایثارگری ویژه مشاورین ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان با حضور جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گلستان، نبی زاده کارشناس مسئول اداره کل مشاورین در دستگاه‌های اجرایی و علی اکبر صفری مشاور استاندار در امور ایثارگران در سالن اجتماعات اداره کل مدیریت بحران استانداری برگزار شد.

‌جمال اسدی در این نشست ضمن خیر مقدم به دکتر نبی زاده کارشناس مسئول اداره کل مشاورین در دستگاه‌های اجرایی، با بیان اینکه مشاورین امور ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی بازوان توانمند بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند، اظهار داشت: حل مشکلات جامعه ایثارگری نیاز به تعامل و همکاری تمامی نهادها و دستگاه ها دارد و مشاورین امور ایثارگران می‌توانند در این مهم بنیاد را یاری نمایند.

وی با استقبال از برگزاری کارگاه‌های تخصصی حوزه ایثارگران، افزود: توانمندسازی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و احقاق حقوق جامعه ایثارگری از طریق حُسن اجرای قوانین از مهمترین اهداف برگزاری این جلسات است.

در این کارگاه آموزشی، نبی زاده به تشریح قوانین و بخشنامه‌های حوزه ایثارگران پرداخت و رابطین دستگاه‌های اجرایی، نظرات، پرسش‌ها و چالش‌های خود در این حوزه را بیان نمودند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha