جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام

حوزه/ سردار حسینی در مراسم تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، بر اهمیت تبیین حماسه‌های نسل دهه شصت برای نسل‌های جدید تأکید کرد و گفت: دشمن در تلاش است تا اندیشه مقاومت را در ایران کم‌رنگ کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، سردار حسینی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، در مراسمی که به مناسبت هفته دفاع مقدس و به منظور تجلیل از فرماندهان، رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس برگزار شد، با بیان تبریک این هفته و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به نقش کلیدی پیشکسوتان سپاه در صحنه‌های مختلف انقلاب اشاره کرد.

وی تأکید کرد که این پیشکسوتان همچنان در خط مقدم ایستادگی و مقاومت قرار دارند و مجاهدت‌های آنان در گذشته، امروز به عنوان الگویی برای گروه‌های مقاومت مانند حزب‌الله و حماس در مبارزه با کفر جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سردار حسینی با اشاره به شرایط سخت و دشواری که رزمندگان دیروز با آن مواجه بودند، گفت: امروز نیز ما با چالش‌های مشابهی روبرو هستیم و باید به نسل‌های جدید، به ویژه نسل دهه نود، حماسه‌ها و ایستادگی‌های نسل دهه شصت را منتقل کنیم.

وی افزود: روایت این ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنی که به شدت مسلح و تحت حمایت ابرقدرت‌ها بود، از مهم‌ترین وظایف پیشکسوتان است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) همچنین به توانمندی‌های نظامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمن در عرصه نظامی توان رویارویی با ایران را ندارد و تفکر مقاومت فراتر از مرزهای ایران رفته و کاخ‌های مستکبران را به لرزه درآورده است.

وی افزود: دشمن در تلاش است تا اندیشه مقاومت را در جامعه کم‌رنگ کند تا بتواند به ایران ضربه بزند و بر این اساس، ضرورت تبیین و انتقال این اندیشه به نسل‌های جدید بیش از پیش احساس می‌شود.

در پایان، سردار حسینی بر اهمیت همبستگی و اتحاد در برابر تهدیدات تأکید کرد و گفت: ما باید با همدلی و همکاری، به نسل‌های آینده نشان دهیم که مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم، همواره راهی برای پیروزی و سربلندی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha