جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
هفته دفاع مقدس

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی گفت: دوران دفاع مقدس، جنگ بین دو تفکر و گفتمان بود، یک تفکر سلطه و یک تفکر دیگر به دنبال استقلال و آزادی و عزت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اراک، سردار مرتضی عمومهدی، فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی شب گذشته در مراسم افتتاح نمایشگاه و نمایش رزمی فرهنگی عطر لاله ۴ در شهرستان محلات ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت گفت: وحدت برای مسلمین بسیار مهم است، اگر مسلمانان اتحاد داشتند اسرائیل توان این همه جنایت نداشت.

فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی با ابراز امیدواری از ایجاد وحدت و انسجام در بین جوامع اسلامی گفت: امید است همانگونه که به تدبیر شهید سلیمانی جبهه مقاومت شکل گرفت، وحدت بین مسلمانان نیز شکل بگیرد و رژیم منحوس اسرائیل از صفحه روزگار محو شود.

سردار عمو مهدی افزود: دوران دفاع مقدس، جنگ بین دو تفکر و گفتمان بود،یک تفکر سلطه و یک تفکر دیگر به دنبال استقلال و آزادی و عزت.

وی در ادامه به تبیین دفاع مقدس و فلسفه و چرایی و دستاوردهای آن پرداخت و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران موجب شد تا یک نظام دینی برخاسته از اعتقادات ملت بر سر کار بیاید؛ لذا این موضوع، ماهیت انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب‌ها را متمایز کرد و به‌عنوان یک تفکر جدید در دنیای دو قطبی شرق و غرب، به الگویی برای مظلومان، مستضعفان و مستعمران تبدیل شد.

سردار عمو مهدی اظهار داشت: ابرقدرت‌های شرق و غرب که از صدور تفکر انقلاب اسلامی ایران در سایر کشورهای مستضعف خصوصاً کشورهای اسلامی احساس خطر کرده و منافع خود را در معرض آسیب دیدند، دست به توطئه علیه انقلاب ایران زدند و در گام اول اقدام به ترور و کودتا کردند؛ ۱۷ هزار شهید ترور باعث نشد که ملت ایران از استقلال خود دست بردارند بلکه خون این شهیدان باعث بیداری و آمادگی بیشتر ملت ایران شد.

فرمانده سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: دشمن به تصور اینکه انقلاب اسلامی نوپا است و می‌تواند آن را شکست دهد و به حاکمیت کشور دست پیدا کند، حمله خود را به شهرهای کشور آغاز کرد ولی حرکت مردمی به فرمان حضرت امام راحل موتور پیشرفت دشمن را متوقف کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha