جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تصاویر / مراسم افتتاحیه سال جدید تحصیلی مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) سلماس

حوزه/ صدر شیرازی خطاب به طلاب گفت: قطعا در طول مسیر موانعی پیش روی ما خواهد بود تا ما را از روحیه بیندازد که این وسوسه شیطان است و نباید بدان توجه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، آزاده صدر شیرازی روز دوشنبه در مراسم افتتاحیه مدرسه علمیه خواهران فاطمة الزهرا(س) شهرستان سلماس در سالتحصیلی جدید که با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی و طلاب این مدرسه علمیه برگزار شد، با تبیین جایگاه حوزه علمیه خواهران در تمدن اسلامی، اظهار داشت: یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب اهتمام جدی به تمدن اسلامی است و در این راستا بانوان خصوصا طلاب خواهر، نقش بسزایی دارند.

مدیرکل امور آموزش عمومی حوزه علمیه خواهران کشور، با تأکید بر لزوم حفظ روحیه طلبگی در همه شئون زندگی، گفت: بر اساس روایتی از امام علی(ع) مردم سه دسته‌اند، یکی از آن‌ها "مُتَعَلِّمٌ عَلَی سَبِیلِ نَجَاةٍ " طلبه و دانشجویی در راه سعادت که طالب علم می‌باشد است و طلبه یکی از مصادیق مهم این روایت است.

وی ادامه داد: باید روحیه طلبگی را در همه شئون زندگی خود حفظ کنیم و با همان روحیه‌ای که وارد حوزه شدیم، کار را ادامه دهیم و قطعا در طول مسیر موانعی پیش روی ما خواهد بود تا ما را از روحیه بیندازد که این وسوسه شیطان است و نباید بدان توجه کنیم.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام علیرضا رضوی مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی نیز با تبریک هفته دفاع مقدس و تقدیر از زحمات کادر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س)، ابراز کرد: طلبگی افتخار بزرگی است و باید تلاش کنیم در این اردوگاه به گونه‌ای عمل کنیم که رضایت تام امام زمان(عج) را به دست بیاوریم.

در پایان این مراسم از مریم رضوی مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) سلماس به پاس زحمات چندین ساله توسط مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی و مدیرکل امور آموزش عمومی حوزه علمیه خواهران کشور تجلیل شد.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha