جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
اراک

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امانتداری از موقوفات و نگهداری و اجرای امینانه نیات واقفان مسئولیت مهم متولیان وقف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز سه شنبه در دیدار با مدیر کل، معاونین و کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی که در چهارمین روز از هفته وقف برگزار شد، اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه یک مجموعه مردمی است و تکلیف های بزرگی را مردم بر گردن ما گذاشته اند، امامزادگان و موقوفات امانت های بزرگی هستند که مردم در اختیار سازمان اوقاف گذاشته اند و همه ما باید برای جلب اعتماد مردم نسبت به وقف و موقوفات و امانت داری درست، تلاش کنیم.

در ادامه وی ضمن تقدیر از تلاش اداره کل اوقاف استان مرکزی، بر احیاء، ارتقاء بهره وری و خدمات رسانی گسترده از محل درآمد موقوفات تاکید کرد.

امام جمعه اراک با اشاره به موقوفات تحت تولیت خود در روستای شهوه و معصومیه، افزود: سالیانه یک میلیارد و پانصد میلیون ریال از محل درآمد این موقوفات صرف آبرسانی به مواکب اربعین می شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با ابراز خرسندی از پروژه پرورش ماهی در قفس استان مرکزی در بندر چارک؛ به آبزی پروری، توجه به دریاهای آزاد و بین‌المللی، کمک به ازدواج جوانان، ایتام، آموزش و مسکن جوانان تأکید کرد.

در پایان مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گزارشی از اقدامات یکسال گذشته اوقاف استان در حوزه اجرای نیات واقفین، قرار دوازدهم، سرمایه گذاری از محل موقوفات در پروژه ماهی در قفس و تولید کاتالیست ارائه نمود

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha