جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
خوزستان

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خوزستان در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خوزستان در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَوَیْلٌ لِلَّذِینَ ظَلَمُوا مِنْ عَذَابِ یَوْمٍ أَلِیمٍ» (زخرف - ۶۵)

حملات وحشیانه و ددمنشانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به لبنان که منجر به شهادت عده زیادی از مؤمنین و مدافعان و رزمندگان و به خاک و خون کشیدن مردم بی پناه گردید و عده دیگری را آواره و بی‌خانمان نمود، قلب هر انسان‌ آزاده ای را آزرده و اندوهگین کرده است.

دشمن اشغالگر، به بی‌آبروترین جنایتکار تاریخ تمدن انسانی تبدیل شده است که با قتل کودکان، نسل کشی و عملیاتهای تروریستی کور، بی‌گناهان را به کام مرگ می‌کشاند و به این اقدامات، افتخار می‌کند و آمریکا، انگلیس، فرانسه و دولت های خائن عرب با بهانه های واهی در این جنایات، او را تشویق و به افعال غیر انسانی او با نگاهی جانب دارانه مشروعیت می بخشند.

طلاب، دانش آموختگان، کادر و اساتید مدارس علمیه خواهران خوزستان ضمن میثاق با رهبر حکیم و ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، آمادگی خویش را برای حضور در کنار جبهه مقاومت به دفاع از مردم لبنان و فلسطین در مقابله با حرکت های مذبوحانه اسرائیل اعلام می دارند و به تمامی جهانیان اعلام می دارند صهیونیزم دولتی اسرائیل به هیچ کتاب و پیامبر و مکتبی و حتی اصول انسانی معتقد نبوده و سبعیت او خطری بزرگ برای همه جهانیان است.

از عموم مسئولین و دولت‌های اسلامی انتظار می‌رود در این ایام منسوب به نبی مکرم اسلام و وحدت اسلامی، برای محو کامل غده سرطانی صهیونیستی با محور مقاومت همکاری و تلاش نمایند.

بی شک هرگونه بی اعتنایی و سستی در این راه، خشم خداوند و مردم مسلمان را در سراسر جهان در پی خواهد داشت و آثار آن دامان حکام این کشورها را خواهد گرفت.

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ ( حج ،۳۹)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha