شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
دومین دوره مجازی آموزش تحقیق و آشنایی با دفاع مقدس

حوزه/ دوره مجازی آموزش محقق ادبیات پایداری (دامون) «پاییز ۱۴۰۳» از سوی انتشارات روایت فتح برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دوره مجازی آموزش محقق ادبیات پایداری (دامون) «پاییز ۱۴۰۳» از سوی انتشارات روایت فتح برگزار می‌شود.

سرفصل ها این دوره عبارتند از: «جغرافیای دفاع مقدس»، «آشنایی با وقایع دفاع مقدس»، «آشنایی با اصطلاحات نظامی»، «تاریخچه عملیات‌ها»، «روش تحقیق و پژوهش»، «تکنیک‌های ارتباط‌گیری و حفظ ارتباط در مصاحبه و روانشناسی مصاحبه»، «کارگاه عملی و نظری مصاحبه- مصاحبه: قلب مستندنگاری»، «کارگاه انتقال تجربه اساتید پایداری»، «سوژهیابی و مراحل تبدیل ایده و سوژه به پروژه در مستندنکاری» استادان این دوره یحیی نیازی و مرتضی قاضی هستند و شروع کلاس‌ها از مرداد ماه که شامل «۶ جلسه مجازی، همراه با پشتیبانی استادان» است.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ثابت ۰۲۱۸۸۸۰۴۸۴۶ شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ الی ۱۶ تماس بگیرند یا در پیام‌رسان ایتا به نام کاربری @ravifath پیام بدهند.

کلاس‌های این دوره شامل شش جلسه آموزش تحقیق، شش جلسه آشنایی با دفاع مقدس، جمعاً ۱۲ جلسه مجازی در بستر اسکای روم، همراه با پشتیبانی اساتید در گروه اختصاصی دوره است.

مهلت ثبت‌نام: ۲۰ مهر ۱۴۰۳/ آغاز کلاس‌ها: ۵ آبان‌ماه است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام در این دوره از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ الی ۱۶ با شماره ۰۲۱۸۸۸۰۴۸۴۶ تماس بگیرند. لازم بذکر است از برگزیدگان این دوره، برای همکاری در انتشارات روایت فتح دعوت به عمل می‌آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha