دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: اسرائیلی‌ها و دیگر ابرقدرت‌های حامی وی این‌گونه می‌پندارند که با شهادت سیدحسن نصرالله جبهه مقاومت تضعیف خواهد شد ولی هرگز این‌گونه نمی شود، بلکه شهادت این سید بزرگوار خود زمینه‌ای برای تقویت روحیه رزمندگان محور مقاومت می‌شود.

ماموستا محمدامین راستی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با اشاره به جنایت صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله؛ دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی که سال گذشته توسط جنبش حماس انجام شد، به نوعی قدرت پوشاین صهیونیست ها در بحث نظامی و اطلاعاتی را زیر سؤال برد و همین امر سبب شد که صهیونیست ها برای بازپس گیری حیث از دست رفته خود دست به اقدامات جنایتکارانه بزنند.

عضو شورای افتاء و روحانیت شهرستان سنندج ادامه داد: از سال گذشته تا به امروز شاهد تشدید جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه و فلسطین و به تازگی مردم لبنان هستیم و نهایت این جنایت به شهادت رساندن سید مقاومت؛ سیدحسن نصرالله در لبنان بود.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: اسرائیلی‌ها و دیگر ابرقدرت های حامی وی این گونه می‌پندارند که با شهادت سیدحسن نصرالله جبهه مقاومت تضعیف خواهد شد ولی هرگز این گونه نمی شود، بلکه شهادت این سید بزرگوار خود زمینه‌ای برای تقویت روحیه رزمندگان محور مقاومت می‌شود.

ماموستا راستی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها در ۱۲ ماه گذشته تا به امروز در جنایاتی که انجام داده‌اند این مهم را به ما یادآوری کرده اند که آنان با اصل اسلام دشمن هستند و برای آنان شیعه و سنی فرقی ندارد و هر دوی آنان را به چشم دشمن خود می‌بیند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha