پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
نشست معاونان اجرایی مدارس علمیه کاشان برگزار شد

حوزه/ نشست معاونان اجرایی مدارس علمیه منطقه کاشان به میزبانی معاونت امور طلاب و دانش آموختگان مرکز مدیریت حوزه علمیه این منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان مرکز مدیریت حوزه علمیه این منطقه در این نشست با یادآوری عناوین شغلی مرتبط با مسئولان اجرایی مدارس به برنامه‌های مرتبط با کارگاه‌های دانش‌افزایی برای طلاب محصل و دانش‌آموختگان پرداخت.

حجت‌الاسلام حسن نوحی در رابطه با کلاس‌های سلامت محور و شناسنامه سلامت طلاب ورودی با معاونان اجرایی مدارس علمیه منطقه کاشان به بحث و تبادل نظر پرداخت و هر کدام از معاونان گزارش‌های فعالیت مدرسه را بیان کردند.

همچنین این در نشست محمدفاضل زاهد مسئول حقوقی مرکز مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان در ارتباط با مسائل حقوقی نکاتی به تشریح برخی مباحث حقوقی از جمله اسناد املاک و مستغلات منقول و غیرمنقول وابسته به مدارس علمیه و بیمه مسئولیت مدنی پرداخت.

گفتنی است در پایان این نشست با اعطای هدایای نقدی و غیرنقدی از معاونین اجرایی مدارس علمیه قدردانی و بسته‌های معیشتی و تجهیزات ورزشی برای پیش برد امورات مدرسه در بحث فرهنگ سازی ورزش و کمک به معیشت طلاب، تحویل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha