یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 6, 2024
معارفه معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد با صدور حکمی حجت‌الاسلام محسن زارع بیدکی را به معاونت پژوهش حوزه علمیه استان یزد منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسمی حوزه از یزد، صبح امروز یک‌شنبه ١۵ مهرماه ١۴٠٣ آئین معارفه معاون پژوهش جدید حوزه علمیه استان یزد در سالن جلسات محل مدیریت حوزه علمیه استان واقع در مدرسه علمیه عبدالرحیم خان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در ابتدای این مراسم با بیان حکمت ۴١٩ نهج‌البلاغه مولای متقیان علی علیه السلام ( مِسْکِینٌ ابْنُ آدَمَ؛ مَکْتُومُ الْأَجَلِ، مَکْنُونُ الْعِلَلِ، مَحْفُوظُ الْعَمَلِ؛ تُؤْلِمُهُ الْبَقَّةُ، وَ تَقْتُلُهُ الشَّرْقَةُ، وَ تُنْتِنُهُ الْعَرْقَة و آن حضرت فرمود: بیچاره فرزند آدم، مرگش پنهان، بیماری هایش پوشیده، و کردارش نزد خدا محفوظ است، پشه ای او را می آزارد، جرعه ای گلوگیر او را از پا می اندازد، و عرق او را بد بو می سازد.)، و تشریح و تبیین آن پرداخت.

وی در ادامه از زحمات معاون پژوهش سابق حوزه علمیه استان یزد حجت‌الاسلام محمد فیاضی و نیز سرپرست معاونت پژوهش حجت‌الاسلام سید مهدی حسینی راد تقدیر کرد.

در ادامه این مراسم معارفه، متن حکم حجت الاسلام محسن زارع بیدکی معاون پژوهش حوزه‌ه علمیه استان یزد توسط حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد قرائت شد.

همچنین در پایان حجت الاسلام زارع بیدکی به تشریح برنامه های آینده خود در معاونت پژوهش حوزه علمیه استان یزد پرداخت.

متن حکم حجت الاسلام محسن زارع بیدکی معاون جدید پژوهش حوزه علمیه استان یزد

جناب حجت الاسلام والمسلمین محسن زارع بیدکی زید عزه

سلام علیکم؛

عطف به نامه شماره (...) مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۴ و با عنایت به تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم، شما را به مدت یک سال با عنوان معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزده منصوب می نمایم.

امیدوارم جنابعالی با اعتماد بر حضرت حق و استمداد از ائمه اطهار با نهایت مسئولیت پذیری، وقت گذاری و رعایت اخلاق حسنه در جهت تحقق مسئولیتهای محوله گام های بلند بردارید.

انتظار میرود ضمن ارتباط و تعامل شایسته و مؤثر با مدارس علمیه استان، نهادها، سازمانها و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی، نقش و جایگاه مدیریت حوزه علمیه در عرصه پژوهش را ارتقاء بخشیده و فضای مناسب همکاری و تعامل مبتنی بر رعایت شأن و منزلت حوزه علمیه را فراهم آورید که مورد توجه و تأکید جدی می‌باشد.

محمد شمس
مدیر حوزه علمیه استان یزد

١۵ / ٧ / ١۴٠٣
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha