شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
جلسه شورای معاونان زنجان

حوزه/جلسه شورای معاونین مدیریت حوزه علمیه استان زنجان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان، حجت الاسلام و المسلمین سپهری مدیر حوزه علمیه استان زنجان، معاونین مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، صبح امروز جلسه شورای معاونین مدیریت حوزه علمیه استان زنجان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان، حجت الاسلام و المسلمین سپهری مدیر حوزه علمیه استان زنجان، و معاونین مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد.

حجت الاسلام سپهری ضمن تبریک انتصاب بجا و شایسته حجت الاسلام و المسلمین حسینی به نمایندگی ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان، هدف برگزاری این جلسه را لبیک گویی به فرمایشات مقام معظم رهبری شمرد و گفت: هدف حوزه علمیه استان زنجان از برگزاری این جلسه در ساعات اولیه صبح و در اولین روز کاری نمایندگی محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان، در راستای فرمایشات و منویات رهبری عزیز بوده و امید است که حوزه علمیه استان با لطف و عنایت خداوند متعال و شایستگی های لازم و سوابق مدیریتی نمایندگی محترم ولی فقیه در استان، تحولات جدی در آن رخ دهد.

مدیر حوزه علمیه استان زنجان، مدارس علمیه استان را خاستگاه استعداد های مختلف برشمرد و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، زنجان خاستگاه بزرگان علمی و دینی است و هم اکنون در استان زنجان 8 مدرسه علمیه با عناوین مدرسه علمیه سید زنجان، امام صادق (ع) زنجان، علوی هیدج، امام عصر (عج) خرمدره، امیر المومنین (ع) ابهر، امام حسن مجتبی (ع) سجاس، رضوی صائین قلعه و امام صادق (ع) خدابنده وجود دارد.

وی فعالیت طلاب در موسسات تخصصی مختلف را ضروری دانست و گفت: امروزه ضرورت تخصص گرایی برای همگان روشن است و طلاب علوم دینی در سراسر کشور، باید در زمینه های مختلف متخصص باشند تا بتوانند مفید باشند.

سپهری گفت: مقدمات موسسات تخصصی باید توسط حوزه های علمیه برای طلاب فراهم شود و در همین راستا در سال اخیر با لطف و عنایت خداوند متعال، موسسات تخصصی تبلیغ با گرایش کودک و نوجوان، رشته تخصصی تفسیر با گرایش علوم قرآن و رشته تخصصی حقوق و قضای اسلامی در استان راه اندازی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha