شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
کد خبر: 1194084
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
پزشکیان

حوزه/ رئیس‌جمهور گفت: شهید السنوار در طول حیات ارزشمند خود سال‌ها در اسارت رژیم سفاک صهیونیستی بود و پس از آن هم تا آخرین لحظه عمر پر افتخارش قهرمانانه جنگید و از پای ننشست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مسعود پزشکیان، رئیس جمهور در پیامی، شهادت یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس را تبریک و تسلیت گفت و نوشت: جهاد در تقابل با تجاوز و هدیه بخشیدن آزادی و رهایی به صاحبان حقیقی سرزمین های اشغالی، حرکت عظیم و هدف والایی است که با ترور و حذف قهرمانان این عرصه متوقف نخواهد شد.

آقای پزشکیان تصریح کرد: همان‌گونه که شهید عزیز، اسماعیل هنیه، گفت «اذا غاب سید، قام سید» دشمن آگاه باشد که با شهادت سرداران، قهرمانان و فرماندهان، خللی در مقاومت امت اسلامی در برابر زور و اشغال ایجاد نخواهد شد.

اینجانب، شهادت این فرمانده دلاور جهادی، شهید یحیی السنوار را به مقام معظم رهبری، مدّ ظله العالی، مردم مظلوم و مقتدر غزه و همه‌ آزادی‌خواهان جهان، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

مسعود پزشکیان

رئیس جمهور ایران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه حیدری IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
    0 0
    آقای سنوار در تشبیه مقام حضرت موسی و عصا دست ایشان راه حضرت موسی را تداعی می کند..خدا در لحظه اخر یک منظر و نمایی از حضرت موسی که بلحاظ روایت از آن حضرت در ذهن ما هست را در چهره ایشان تداعی کردند .‌.ایشان لحظه آخر هیبت پیامبران داشتند و خبرگزاری های دنیا تایید می کند .لحظه آخر زندگی دست خداست که تصویرسازی میکند .ان لحظه دست بشر نیست و حقانیت اهل غزه در تأییدات پیامبران معلوم شد آن الله یحامی ...... انجور سر و صورت پوشیده و عصا در دست آنهم لحظه آخر که عینا شبیه حضرت موسی به تشابه و شمایل پیامبر درآمدند و ابهت و لحظات دیگر انجور سرشان نمی‌بستند هیبت حضرت موسی که نمی توانستند نزدیک شوند .حضرت موسی بودند عصایشان پرت کردند و .. اینچنین تصویرسازی قوی عصا در دست و حضرت موسی عصا پرت کردند و نماد ایشان بوده .‌همچنین حضرت سلیمان که تا یک سال کسی نمی‌توانست نزدیک شود و عصای سلیمانی که حضرت سلیمان هم تا یکسال به عصا تکیه دادند و ایشان هم یک سال مقاومت کردند و صهیونیستها می ترسیدند ...لحظه اخر خدا عصای موسی دست ایشان داد ایشان در لحظه اخر چوبدستی را به اسراییل پرت کردند که نماد عصای حضرت موسی است که به سمت آنها پرت شده و نارضایتی حضرت موسی و مثل حضرت سلیمان که یک سال بر روی عصا تکیه داشتند . فاطمه حیدری اردبیل