دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر

حوزه/ طی بازدیدی با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر و جمعی از مسئولین شورا و شهرداری بوشهر از اتوبوس های شهرداری، شرایط اختصاص یک دستگاه اتوبوس برای راه اندازی کتابخانه سیار در شهر بوشهر بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، با پیگیری های اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر و با همکاری شورای اسلامی و شهرداری بوشهر، یک دستگاه اتوبوس پس از نوسازی و تجهیز، جهت راه اندازی کتابخانه سیار در اختیار این اداره کل قرار خواهد گرفت.

در همین راستا صبح امروز حیدر راهب، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، پروین خوشبخت رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر، رضا فرشیان رئیس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری و امیر حسین احمدپور رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با حضور در محل نگهداری اتوبوس های شرکت واحد شهرداری، ضمن بازدید از اتوبوس ها، شرایط آنها را مورد بررسی قرار دادند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر در این بازدید، راه اندازی کتابخانه سیار در شهر بوشهر را یک مطالبه و ضرورت فرهنگی عنوان نمود و اظهار کرد: در راستای دسترسی آسان مردم به ویژه مناطق محروم و کم برخوردار حومه شهر بوشهر به کتاب و برخورداری از نعمت کتابخانه، لازم است در شهر بوشهر کتابخانه سیار راه اندازی شود.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر نیز گفت: در مجموعه شورا و شهرداری بوشهر جهت ایجاد نشاط عمومی و ترویج فرهنگ کتابخوانی، در تلاش هستیم که یک دستگاه اتوبوس جهت ایجاد کتابخانه سیار در اختیار مجموعه کتابخانه های عمومی استان قرار گیرد.

پروین خوشبخت افزود: این اتوبوس نیازمند یک سری تعمیرات و تجهیزات خاص است که توسط شهرداری انجام خواهد گرفت و امید داریم این کتابخانه سیار تا عید نوروز راه اندازی شود و شاهد خدمت رسانی به مردم و علاقمندان باشیم.

بررسی اختصاص یک دستگاه اتوبوس برای راه اندازی کتابخانه سیار در شهر بوشهر

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha