دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024

مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: 180 روحانی همزمان با سی‌امین سال پیروزی انقلاب از قم و مشهد به نقاط مختلف این استان اعزام می‌شوند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام محسن محمدزاده ضمن اشاره به اعزام 910 مبلغ در ایام تبلیغی گفت: به منظور آشنایی نسل جوان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر نیز برنامه‌های سخنرانی در مساجد از سوی 180 مبلغ اعزام شده انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدزاده، آشنایی نوجوانان و جوانان با روزهای سرنوشت‌ساز انقلاب را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: 12 تا 22 بهمن‌ از روزهای بزرگ و سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی ایران است که باید جوانان هر چه بیشتر با این روزها آشنا شوند.

وی نقش جوانان در مدارس و دانشگاه‌ها را در پیروزی انقلاب مهم دانست و تصریح کرد: با ایمان قوی مردم ایران به ویژه جوانان و رهبری امام خمینی (ره) انقلاب به پیروزی رسید و امروز وظیفه مردم، حفظ ارزش‌های این انقلاب است.

 مسئول واحد پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز از برگزاری 30 گفتمان دینی و کارگاهی با موضوع انقلاب، به مناسبت سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان خبر داد و گفت: چاپ دو جلد کتاب با عناوین نسیم اتحاد، زلال معرفت و آشنای غریب در راستای فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی از دیگر اقدامات این واحد می‌باشد.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha