چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
کد خبر: 234052
۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۳:۱۰

نخستین مرحله دوره آموزشی«طرح تحکیم بنیان خانواده» ویژه ائمه جماعات مساجد مشهد برگزار شد.

مسئول واحد فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی در گفت‌وگو با مرکز خبر حوزه با اعلام این خبر گفت: با توجه به مشکلات اجتماعی و مسائلی که در خانواده‌ها پیش می‌آید مقدر گردید ائمه جماعات مساجد به عنوان یکی از تاثیرگذارترین افراد جامعه در این طرح حضور یافته و پس از گذراندن دوره آموزشی امور مشاوره، نسبت به راهنمایی و مشاوره خانواده‌ها مراجعین اقدام نمایند.

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به حضور300 نفر از ائمه جماعات مساجد مشهد در این طرح گفت: طبق برنامه قرار است این دوره آموزشی پیش از ایام تبلیغی محرم و صفر ویژه ائمه جماعات مساجد خراسان رضوی برگزار شود.

وی افزود: در این سلسله جلسات موضوعاتی چون معیارهای انتخاب همسر، ارتباط موثر زوجین و تربیت فرزند مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

مسئول فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی با اشاره به برگزاری آزمون کتبی در هر مرحله از این دوره آموزشی اظهار داشت: در پایان این دوره به حاضرین که نمره قبولی را کسب کرده باشند، گواهی‌ پایان دوره داده خواهد شد.

گفتنی است این دوره به همت مرکز رسیدگی به امور مساجد با همکاری استانداری و سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌شود.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha