جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024

رئیس مرکز اسلامی امام علی(ع)وین با تاکید بر بهره مندی از فرصت ها برای شکوفایی استعداد ها و سرمایه های بی بدیل الهی گفت:مهمترین پیام نوروز، تجدید میثاق با مهم ترین اندیشه انسان ساز و اساسی ترین حقیقت حیات، یعنی توحید و یکتایی خداست.

به گزارش مرکز خبر حوزه وی خطاب به ایرانیان و فارسی زبانان اتریش با بیان اینکه «یا مقلب القلوب و الابصار»؛ باز گفت دیگری از توحید ربوبی است اظهار داشت:تنها خدا می تواند انسان ها را از ظلمت  به نور رهنمایی و روح و روان ما را به آرامش و سکون صفا و تقوی هدایت کند.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری مقدم افزود:عید باستانی نوروز که بر مبنای رستاخیز عظیم طبیعت بنا شده است با پیروزی انقلاب اسلامی تولدی دیگر یافت و با موجی از عدالتخواهی در سرتاسر جهان جلوه ای خاص گرفت.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر نوروز تنها یک عید ملی - مذهبی نیست گفت:نوروز عیدی مذهبی - جهانی است که در آن مردان و زنان نه تنها پویایی زندگی خود را با شکوفاییِ گسترده طبیعت پیوند می زنند بلکه در آن عدالت جهانی صلح و دوستی, آزادی و برابری برای همه انسان ها را برای پرواز در آسمانِ حیات طیبه ایمانی جستجو می کنند.

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha