دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ |۲۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 26, 2024

طرح عظیم انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم با عنايات مقام معظم رهبري به ويژه در سفر اخير و تاكيدات ايشان به مرحله بهره‌برداري رسیده است.

به گزارش مرکز خبر حوزه، آيت‌الله سيد هاشم حسيني بوشهري با اشاره به بهره‌برداری آزمایشی از طرح عظیم آبرسانی به استان قم در سخنانی اظهار داشت: با بهره‌برداری از این پروژه عظیم ملی انتظار ديرينه مردم قم تحقق یافت و کام آنان را شیرین کرد.

عضو خبرگان رهبری با بیان این که طرح عظیم انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم با عنايات مقام معظم رهبري به ويژه در سفر اخير و تاكيدات ايشان به مرحله بهره‌برداري رسیده است خاطرنشان کرد: تلاش‌هاي دولت خدمتگزار، مسئولان استانی به ویژه استاندار قم و همه دست‌اندركاران اين پروژه و نیز اعتباراتي كه براي آن اختصاص داده شد، قابل تقدير و تشكر است.

*اقدامی مهم و ارزشمند

امام جمعه قم، تسریع در اجرای پروژه عظیم آبرسانی به قم و بهره‌برداری پیش از موعد از این پروژه را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اين مقدار همت و تلاش مسئولان و بهره‌برداری از این طرح عظیم ملی اقدامي مهم ، مطلوب و ارزشمند است.

آيت‌الله حسيني‌بوشهري با اشاره به كمبود آب در استان قم و معضل خشكسالي در چند سال اخیر تصریح کرد: با كم شدن آب سد 15 خرداد مردم از لحاظ تامين آب دچار مشكل بودند كه به لطف خداوند و همت مسئولان با بهره‌برداري از پروژه انتقال آب اين مشكل تا حدودي برطرف شده است.

براساس گزارش روابط عمومی استانداری قم، وي در پایان خاطرنشان كرد: اين اقدام ارزشمند از نعمات انقلاب اسلامی بوده و در سايه نظام مقدس جمهوري اسلامي محقق شده است و امروز شاهد هستيم كه با تلاش‌هاي گسترده مسئولان و دولتمردان، مردم قم از نعمت آب شرب گوارا برخوردار شده‌اند.

 

علیرضا سهلانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha