یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
کد خبر: 274963
۲۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۳

تعدادی از مزدوران وزارت کشور بحرین مرتکب جسارت به دو عالم دینی به نام های شیخ محمود حسن باقر و شیخ جعفر الشهابی شدند و اموال ایشان را سرقت کردند.

به گزارش سرویس بین الملل مرکز خبر حوزه، آنها در حال  دور شدن از منطقه گازهای سمی پرتاب شده توسط نیروهای امنیتی در مسیر معترضین راهپیمایی بودند که مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

پایگاه رسمی مجلس علمای بحرین اعلام کرد: تفاصیل حاکی از این است که این افراد هنگامی که پس از هجوم به معترضین، تلاش می­کردند با ماشین از خیابان بدیع دور شده و به منطقه مقشع وارد شوند، چند خودروی وابسته به وزارت کشور جلوی آنها را گرفته و آنها را از ماشین پیاده کرده و ضمن دشنام و ناسزا، آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده که منجر به افتادن عمامه این دو عالم بر زمین شد، سپس شیخ باقر را گرفته و دست و پا و چشمان او را بسته و او را بازداشت و سوار یکی از خودروها کردند و دوباره مورد ضرب و شتم قرار دادند ولی دوباره او را آزاد کردند.

این نیروها به دشنام و ضرب و جرح اکتفا نکرده بلکه دو دستگاه تلفن و محتویات کیف و مبالغی پول در حدود 70 تا 90 دینار را از راننده ماشین به اضافه دو انگشتر شیخ شهابی را به سرقت برده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha