چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کد خبر: 304576
۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۶

مدیر مرکز مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه علمیه قم، از تولید نرم افزار صبح بیداری ویژه ایام الله دهه فجر خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی مهر در گفت وگو با خبرگزاری حوزه، با بیان این مطلب به ویژگی های  این نرم افزار اشاره کرد وگفت: مرکز مطالعات و پاسخگويي به شبهات با حضور محققان و کارشناسان توانمند و تشکيل گروه هاي علمي تخصصي سعي دارد ، پاسخي جامع و متقن به سؤالات و شبهات پرسشگران ارائه کند.

وی با بیان این که  نرم افزار  صبح امید شامل 150 پرسش و پاسخ در 11 موضوع می باشد افزود:این مجموعه بعد از بازبینی صدها پرسش و پاسخ به محور مباحث مرتبط با انقلاب، انتخاب شده و بعد از اصلاح براي استفاده در نرم افزار آماده شده است.

مدیر مرکز مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات با اشاره به  ویژگی های محتوايي اين نرم افزاربیان داشت:علل و عوامل سقوط رژيم پهلوی و همچنين تحولات انقلاب و پس از پيروزی انقلاب،تحليل های مفيدی درباره انقلاب و تحولات پس از پيروزی،مبانی و پايه های فکری قيام و نهضت امام خمينی و نقش رهبری در انقلاب،جريان شناسی سياسی در دهه اول انقلاب، آسيب های پيش رو يا چالش هايی که انقلاب اسلامی تا کنون با آن مواجه بوده است و از جمله توطئه ها و دشمنی های غرب همچون جنگ نرم در قبال انقلاب ايران وترسیم آينده و شرايط پيش روی انقلاب از جمله ویژگی های محتوایی این نرم افزار است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی مهر با بیان این که این نرم افزار با هدف تبلیغ و ترویج ارمان های انقلاب اسلامی به مردم به خصوص نسل جوان تولید شده است،حجم کم، گرافیک زیبا،عدم نیاز به نصب، حذف صفحات متوالی،دسته بندی سوالات، نمايش پاورقي مربوط به پاسخ ها، معرفي منابع بيشتر براي هر پاسخ،نمايش پاسخ مربوط به هر سؤال با ساختاري مناسب وجهت نمایش صحیح، را از قابلیت های نرم افزار صبح امید برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند نرم افزار صبح امید را  به صورت رایگان از سایت اندیشه قم به نشانی  www.andisheqom.com  دانلود کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha