دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
کد خبر: 329195
۱۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
خبر گزاری حوزه

مراسم سالروز شهادت حضرت زهرا (ص) امروزبا حضور آیت الله العظمی صافی گلپایگانی و جمعی ازعلما ، مردم قم و زائران کریمه اهل بیت (ع) در دفتر این مرجع تقلید بر گزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبر حوزه،حجت الاسلام تهرانی در این مراسم به ابعاد شخصیتی آن بانو دو عالم پرداخت و گفت: شخصیت ومظلومیت حضرت زهرا (س)آن قدرباعظمت است که حتی برمخالفین ومعاندین هم پوشیده نیست و درکتاب های مشهورخودازمظلومیت ومناقب آن بانو مباحثی را بیان کرده اند.

وی افزود: حضرت زهرا(س) شخصیتی بود که توانست تمام ابعاد انسانی را برای به سعادت رسیدن وتکامل درخود تجلی دهد و الگوی مناسب برای همه زنان جامعه باشد.

حجت الاسلام تهرانی یادآورشد: حضرت فاطمه(س) بانوی با کرامتی است که تمام سختی ها را برای برقرارماند ن و حفظ دین و ولایت به جان خرید وتاآخرین لحظات ازاسلام ناب محمدی(ص) وولایت د فاع کردو باتمام وجود در خدمت امام بود .

سخنران مراسم گفت: حضرت زهرا (س)شخصیتی بود که برای ادای فریضه امر به معروف ونهی از منکر و زنده نگه داشتن دستورات دینی که پایه واساس آن ولایت بود ،به صحنه آمد، که بعد از وفات پیامبر (ص) مردم ازآیین مقدس اسلام فاصله گرفته بودندوبه انحراف رفته بودند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha