چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
آثار شهید مطهری

مسئول دفتر مرکزی مطالعات آثار شهید مطهری حوزه های علمیه کشور، از معرفی و تجلیل از استان برتر در اجرای این طرح خبرداد.

حجت الاسلام عبدالعلی پناهی، در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه ، با اشاره به  اجرای طرح مطالعاتی شهید مطهری در مدارس علمیه کشور اظهارداشت: طرح مطالعاتی شهید مطهری از سال 88 بطور منسجم در سراسر مدارس علمیه کشور به مرحله اجرا درآمده و هرسال یک استان با ارزیابی های انجام شده  به عنوان استان برتر  در این زمینه انتخاب می شود .

وی افزود: هرساله علاوه بر انتخاب حوزه علمیه برتر در اجرای طرح شهید مطالعاتی ، یک مدرسه علمیه نیز در استان به عنوان نمونه انتخاب و همزمان با ایام شهادت علامه شهید مطهری،  تجلیل می شود .

مسئول دفتر مرکزی مطالعات آثار شهید مطهری حوزه های علمیه کشور، تصریح کرد: امسال  استان آذربایجان غربی به عنوان استان برتر در اجرای این طرح انتخاب شده و تجلیل از حوزه این استان طی مراسمی با حضور مسئولان ذیربط طی روز گذشته انجام شد .

به گفته وی ، مدرسه علمیه برتر امسال نیز  در راستای انجام این طرح از سوی کارشناسان ذیربط ، مدرسه علمیه نمازی شهرستان خوی استان آذربایجان غربی انتخاب شده است .

حجت الاسلام پناهی، خاطرنشان ساخت: عصر دیروز طی مراسمی در این مدرسه علمیه از مدیریت و معاونان این مدرسه تجلیل به عمل آمد.

وی خاطرنشان ساخت: عوامل اجرایی طرح شهید مطهری حوزه های علمیه کشور با حضور در استان آذربایجان غربی، علاوه بر تجلیل از حوزه و مدرسه علمیه برتر ضمن بازدیداز چند مدرسه علمیه دیگر استان و روند اجرایی این طرح با حجت الاسلام و المسلمین حسنی،نماینده سابق ولی فقیه دراین استان دیدار کردند.

حجت الاسلام پناهی خاطرنشان ساخت:  سال گذشته استان های همدان و مازندارن به طور مشترک ، عنوان استان برتر در اجرای طرح مطالعات آثار شهید مطهری را به خود اختصاص دادند. 

انتهای پیام 18/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha