چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
محمودی خاتم‌الانبیاء

مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) قم از برگزاری اردوی 50 روزه "انصارالمهدی" با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری و توانمند سازی علمی و معنوی طلاب، در جوار بارگاه ملکوتی رضوی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالجلیل محمودی در گفتگو با خبرگزاری حوزه، با اشاره به این که در تابستان سال جاری قصد برگزاری سه مرحله اردویی را برای طلاب این مدرسه علمیه داریم، گفت: نخستین مرحله اردویی طلاب با حضور 35 نفر از آنان در شهرکرد به مدت 17 روز برگزار و تا 28 ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت. هم اکنون طلاب در اردوگاه وسف استان قم حضور داشته و ادامه اردو در آنجا در حال برگزاری است.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) قم با بیان این که 3 استاد در این اردو طلاب را همراهی می کنند، اظهار داشت: هدف از برگزاری این اردو تقویت علمی طلاب و آماده سازی آنان برای حضور در المپیاد علمی حوزه های علمیه می باشد.

وی با اشاره به مرحله دوم اردوی طلاب، ابراز داشت: این اردو با حضور 40 نفر و با موضوع مکالمه عربی در سه مقطع ابتدایی، متوسطه و عالی بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی یادآور شد: این اردو با حضور طلاب پایه های اول تا ششم در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به برگزاری اردوی انصارالمهدی اشاره کرد و ادامه داد: مرحله سوم اردوی طلاب با نام "انصارالمهدی" که اردوی اصلی می باشد با حضور 100 طلبه و به مدت 50 روز در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) قم با اعلام برنامه ها و اهداف برگزاری اردوی انصارالمهدی، تصریح کرد: استفاده از فضای معنوی زیارت امام رضا(ع)، تعمیق و تثبیت دروس، تکمیل نواقص درسی، انس با قرآن و سنت، برگزاری پیش نیازهای سال تحصیلی، برگزاری کلاس آثار استاد شهید مطهری، حضور در مسائل اجتماعی، یادگیری مدیریت زمان، یادگیری مهارت های تبلیغی و کلاسداری، آشنایی با هویت طلبگی، برگزاری کلاس های کاربردی همانند تجزیه و ترکیب و منطق کاربردی و تفریح سالم از برنامه ها و اهداف برگزاری این اردو می باشد.

این استاد حوزه خاطرنشان ساخت: در این اردو 5 استاد طلاب را همراهی نموده و از شخصیت های علمی نیز برای حضور در اردو دعوت به عمل می آید.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی با بیان این که اردوی انصارالمهدی برای شانزدهمین بار متوالی است که انجام می پذیرد، گفت: مدرسه خاتوالانبیاء(ص) برای سال تحصیلی جدید 30 نفر از طلاب جدیدالورود را پذیرش خواهد کرد و این عزیزان در 10 روز آخر به این اردو ملحق خواهند شد.

وی در پایان تصریح کرد: برگزاری اردوهای آموزشی و فرهنگی طلاب در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری که فرموده بودند "حوزه های علمیه باید تعطیلات را کم کنند"، انجام می پذیرد و خوشبختانه دستاوردهای بسیار خوبی به همراه دارد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha