شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
کد خبر: 335789
۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۵
خبر گزاری حوزه

دهمین آیین معرفی و تجلیل دین پژوهان از سوی دبیر خانه شورای دین پژوهان و معاونت پژوهشی حوزه و دانشگاه در قم و تهران برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدیر دبیرخانه شورای دین پژوهان کشوربا بیان این مطلب گفت: به منظور حمایت از توسعه و ترویج پژوهشهای برتر دینی و حمایت از پایان نامه های دین پژوهی در سطح دکتری و همچنین انتخاب و معرفی مؤسسات برتر پژوهشی داخلی و خارجی و معرفی پیشکسوتان دین پژوه، دهمین آیین معرفی و تجلیل دین پژوهان در ایام هفته پژوهش سال 1393 با همکاری معاونت پژوهشی حوزه و مراکز پژوهشی حوزه و دانشگاه در قم و تهران برگزار می گردد.

وی از مراکز و مؤسسات پژوهشی حوزه ها و دانشگاه ها و بخش دولتی و خصوصی و پژوهشگران مستقل دعوت کرد تا اثر برگزیده و منتخب خویش را جهت رقابت و ارزیابی و داوری به دبیرخانه شورای دین پژوهان کشور ارسال نمایند.

آیت پیمان شرایط پذیرش آثار پژوهشی در دبیرخانه شورای دین پژوهان را اعلام و تصریح کرد: اثر پژوهشی بایستی بر اساس تعریف شورای علمی، دارای ویژگیهایی از قبیل: نوآوری علمی، روشمند بودن، پاسخگو بودن به سئوالات نظری و دارای راه حل عملی مسائل علمی، نقادی و ایده پردازی و مدل سازی باشند و بر این اساس هم پژوهشگران مستقل و هم مراکز و مؤسسات پژوهشی می توانند آثار خود را که ویژگیهای تعریف مذکور را دارا باشند در دبیرخانه دین پژوهان کشور جهت داوری و انتخاب کاندیدا نمایند.

دبیر شورای دین پژوهان افزود: تاریخ تولید اثر پژوهشی باید صرفاً دوره 5 ساله اخیر باشد و آثار پژوهشی دینی سال های قبل از این دوره به کمیته های ارزیابی ارائه نخواهند شد.

آیت پیمان در پایان ابیان داشت: آثار چاپ شده مورد ارزیابی و انتخاب قرار نمی گیرند و آیین های معرفی و تجلیل پژوهشهای برتر دینی صرفاً به آثار جدید و آماده چاپ اختصاص یافته است.

وی مهلت ارسال آثار را پایان آبانماه 1393 اعلام کرد و از پژوهشگران و مراکز پژوهشی تقاضا کرد اثر پیشنهادی خود را در قالب متن صحافی شده و آماده چاپ به همراه فایل نهایی اثر و چکیده معرفی پژوهش به دبیرخانه دین پژوهان به آدرس: قم/ میدان رسالت / بلوار سمیه / پلاک 27 تلفن : 02537834536-02537835397

ارسال نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha