چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
تصاویری از هم اندیشی مدیران آموزشی حوزه استان قم در مشهد

حوزه / هم انديشي اساتيد آموزش هاي تخصصي سازمان تبليغات اسلامي مناطق شرق و شمال شرق كشور، روز سه شنبه 27 آبان ماه سال جاري در مشهد مقدس برگزار مي شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مدير كل دفتر برنامه‌ريزي آموزش‌هاي تخصصي معاونت پژوهشي و آموزشي سازمان تبليغات اسلامي با اعلام این خبر گفت: با توجه به ضرورت و اهميت بهره‌گيري از ذخائر علمي و فرهنگي و آموزشي اساتيد حوزه دين و تبادل نظر پيرامون كاربردي نمودن مباحث مستحدثه و نحوه هدايت برنامه‌هاي نوآورانه متناسب با نياز مخاطبان، هم انديشي اساتيد آموزش‌هاي تخصصي مناطق شرق و شمال شرق كشور، روز سه شنبه 27 آبان ماه در مشهد مقدس برگزار مي گردد.

حجت الاسلام دارابی افزود: در حوزه آموزش‌هاي تخصصي، با بهرگيري از منابع ارزشمند و توجه به اهميت و توسعه آموزه‌هاي ديني و ارزش‌ هاي انقلاب اسلامي كه متأثر از رهنمود هاي امام راحل و رهبر معظم  انقلاب اسلامي است، نگاه بديعي در فعاليت‌هاي آموزش تخصصي شكل گرفته و اين مهم براي گروه‌هاي آموزش‌پذير در جريان است.

وی خاطرنشان کرد: در هم انديشي اساتيد آموزش‌هاي تخصصي شرق و شمال شرق كشور كه با حضور اساتيد استان‌هاي خراسان رضوي، خراسان جنوبي، خراسان شمالي و استان گلستان برگزار مي‌گردد، با توجه به توانمندسازي اقشار تأثيرگذار و شبكه تبليغي تلاش مي‌شود، مسايل ضروري استخراج و مورد تجزيه و تحليل و بررسي كارشناسي قرار گرفته و مباحث به صورت كاربردي ارائه گردد.

حجت الاسلام دارابي در تشريح برنامه هاي در نظر گرفته شده براي اين هم انديشي خاطر نشان كرد: آئين افتتاحيه اين هم انديشي با پيام رئيس سازمان تبليغات اسلامي و با حضور حجت الاسلام والمسلمين موسوي هوائي، معاون پژوهشي و آموزشي سازمان، در محل اداره كل تبليغات اسلامي استان خراسان رضوي برگزار و اميدواريم با برنامه‌ريزي مطلوب شاهد كيفيت‌بخشي فعاليت‌هاي آموزش تخصصي باشيم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha