چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ |۲۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 28, 2024
دانشگاه قرآن و حدیث

حوزه/ معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث موسسه دارالحدیث از تمدید مهلت ثبت نام این دانشگاه تا 30 فروردین ماه جاری خبرداد.

دکتر هادی حجت در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، گفت: دانشگاه قرآن و حدیث براساس مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور، از بین برادران و خواهران طلبه واجد شرایط از طریق آزمون اختصاصی و مصاحبه علمی برای تحصیل در دوره حضوری مقطع کارشناسی ارشد و دکترا برای سال تحصیلی(۹۵ ـ ۹۴) در قم دانشجو می پذیرد.

وی افزود: این رشته ها در مقطع کارشناسی ارشد شامل: رشته علوم حدیث گرایش های کلام و عقاید، اخلاق، رشته علوم و معارف نهج البلاغه، رشته تفسیر روایی و رشته ارتباطات گرایش حج و زیارت، روانشناسی اسلامی گرایش روانشناسی مثبت گرا است.

معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث موسسه دارالحدیث بیان کرد: در مقطع دکتری حضوری در رشته علوم قرآن و حدیث، کلام امامیه و علوم و معارف نهج البلاغه پذیرش می شوند.

وی افزود: در مقطع کارشناسی ارشد مجازی رشته علوم قرآن و حدیث، علوم حدیث در سه گرایش نهج البلاغه، تفسیر اثری و کلام و عقاید ارائه شده است.

دکتر حجت خاطرنشان کرد: هر داوطلب فقط مجاز به انتخاب یک کد رشته محل است و مدت زمان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، دو سال است و دانشجو نمی توانند هم زمان با تحصیل در این دانشگاه، در دیگر مراکز آموزش عالی اشتغال به تحصیل داشته باشد.

وی گفت: پذیرش و ثبت نام تا پایان سال گذشته اعلام شده بود که به دلیل استقبال دانش پژوهان، این تاریخ تغییر کرد و تا ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ تمدید شد؛ گفتنی است داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس www.qhu.ac.ir  مراجعه و یا با شماره تلفن ۷۱۷۶۲۵۸-۰۲۵۳ تماس حاصل نمایند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha