چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کد خبر: 349501
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
جامعة المرتضی

حوزه/ معاون آموزش جامعة المرتضی (ع) از پذیرش طلاب در دوره های آموزش زبان و تربیت مبلغ این مرکز خبرداد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، معاون آموزش جامعة المرتضی (علیه السلام) با بیان اینکه پذیرش دوره های آموزش زبان و تربیت مبلغ این مرکز از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می شود، اظهار کرد: این دوره ها در دو مقطع آموزش زبان و تربیت مبلغ بین الملل برگزار می شود و علاقه مندان با توجه به علاقه و توانایی های خود،می توانند در هر یک از این دوره ها شرکت کنند.

وی گفت: دوره های آموزش زبان ،اختصاص به طلاب در زبان های  چینی، اسپانیایی، پرتغالی و روسی دارد و دوره های تربیت مبلغ برای داوطلبینی است که با زبان های انگلیسی و فرانسوی آشنایی داشته باشند و بتوانند امتیازت لازم را طبق استاندارد های این مرکز در امتحانات کتبی و شفاهی کسب نمایند.

محمد رضا حضور بخش، حداکثرسن داوطلبین متقاضی شرکت در آزمون های این مرکز را ۳۵ سال برای متقاضیان شرکت در دوره های تربیت مبلغ و ۳۰ سال برای متقاضیان شرکت در دوره های آموزش زبان اعلام کرد.

 معاون آموزش المرتضی، اولویت های پذیرش داوطلبین در این مرکز را حفظ قرآن مجید و نهج البلاغه ،تالیفات و پژوهش های منتشر شده و همچنین تسلط بر سایر زبان ها دانست.

معاون آموزش جامعة المرتضی (ع)، مهلت ثبت نام در آزمون های این مرکز را از ۱۹ اردیبشهت ماه لغایت ۶ خرداد ماه سال ۱۳۹۴ بیان داشت که علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به پایگاه رسمی اطلاع رسانی جامعة المرتضی (علیه السلام) به نشانی  WWW.MURTAZA.IR مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha