چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
آیت الله احمد بهشتی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه باید همواره از بزرگان حوزه یاد کنیم، اظهار داشت: تالیف و نشر شرح حال عالمان و بزرگان دین اقدام بسیار نیکویی برای معرفی به نسل ها و تجلیل از خدمات ارزشمند آن ها می باشد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، آیت الله بهشتی امروز در «نخستین نشست دانشمندان، علما و طلاب فارس و آذربایجان» و «سومین نشست هم اندیشی پیشکسوتان، اساتید و مولفین گلشن ابرار» که در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، اظهار داشت: از برگزارکنندگان این همایش تقدیر و تشکر می کنم که یاد و خاطره بزرگان دین را زنده نگاه داشتند.

وی با بیان اینکه باید همواره از بزرگان حوزه یاد کنیم، اظهار داشت: تالیف و نشر شرح حال عالمان و بزرگان دین اقدام  نیکویی در راستای معرفی به نسل ها و تجلیل از خدمات گران مایه آن ها می باشد.

این عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه عالمان دینی بسیاری از شیراز برخاسته اند، گفت: بنده در دوران ده ساله تحصیل طلبگی در شیراز مدیون بسیاری از علمای این سرزمین نظیر آیات موحد و صمدی هستم.

آیت الله بهشتی در پایان با اشاره به روایت «العلما باقون ما بقی الدهر»، خاطرنشان کرد: علما و بزرگان دین در نزد خدا زنده هستند و ما نیز ضرورت دارد نام آن ها را زنده نگاه داریم.

انتهای پیام/313/33

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha