پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
کد خبر: 352579
۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
مدرسه علمیه سعادت

مدرسه علميه سعادت برای سال تحصلی 95-94 در دو مقطع سطح یک و سطح دو اقدام به پذیرش طلبه نموده است.

حجت الاسلام علی مروارید، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری«حوزه»، با اعلام این مطلب اظهارداشت: این مدرسه علمیه در راستای تربیت طلاب توانمند و توسعه علوم اهل بیت(ع)، برای سال تحصلی 95-94 در دو مقطع سطح یک و سطح دو اقدام به پذیرش طلبه نموده است.

وی ، اتمام دروس پايه قبل و كسب نمره حداقل 14 از همه مواد، قبولی در امتحان شفاهی و مصاحبه و التزام به برنامه‌های آموزشی و انضباطی مركز مديريت حوزه علميه خراسان را  از جمله شرايط ثبت نام در مقطع سطح یک این مدرسه برشمرد.

مدیر مدرسه علمیه سعادت، گفت: اتمام سطح یک و دارا بودن معدل 16 و موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه مدرسه هم  از جمله شرایط پذیرش سطح دو این مدرسه می باشد.

وی ، فضای آموزشی و پژوهشی مناسب، برخورداری از امكانات خوابگاهی و رفاهی و بهره‌گيری از اساتيد مبرز حوزه علميه مشهد را از جمله امتيازات تحصيل در اين مدرسه علميه عنوان کرد.

حجت الاسلام مروارید، با بیان اینکه در حال حاضر 85 طلبه در این مدرسه در حال تحصیل هستند ، یادآور شد: در مجموع  و در دو مقطع برای سال تحصیلی جدید 50 طلبه پذیرش خواهند شد.

وی، در خصوص نحوه ثبت نام در این مدرسه خاطرنشان ساخت: طلاب علاقه‌مند تا پایان تیرماه  فرصت دارند تا برای ثبت نام در اين مدرسه علميه با در دست داشتن مدارک لازم به معاونت آموزش این مدرسه به  آدرس  ميدان شهدا، خيابان دانشگاه، خيابان صاحب‌الزمان(عج) مراجعه و يا با شماره تلفن  37274445-051 تماس بگيرند

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha