چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
شهید غواص

حجت الاسلام و المسلمین کرباسی تولیت حوزه علمیه جامعه امیر المومنین(ع) در مراسم تشییع شهید غواص در محل این مدرسه با تسلیت شهادت امام صادق(ع) گفت: خداوند متعال را شکرگزاریم که پس از ۳۳سال از تاسیس این حوزه که میزبان این شهید ۱۷ساله خط شکن غواص که در جزیره ام الرصاص به شهادت رسیدند باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، وی با بیان اینکه شهداء چون در کنار پروردگار متعال هستند ما به آنها توسل داریم و این شهیدان وسیله ای برای برآوردن حاجات خود قرار می دهیم خاطر نشان کرد: در حدیثی از پیامبر(ص) آمده در جمع بهشتیان تنها شهداء هستند که دوست دارند از بهشت بیرون آمده و بازهم برای خدا بجنگند، شهید شوند این مقام را هزاران بار برای خود تکرار کنند.

وی ادامه داد : درمکان مقدس تشییع این شهید بزرگوار حرمی ساخته می شود که قطعا این حرم محلی برای اجتماع فدائیان تشیع، انقلاب و رهبر معظم انقلاب شده و همچنین منشاء برکات فراوانی برای مومنین تا ظهور منجی عالم بشریت خواهد گردید.

حجت الاسلام و المسلمین کرباسی با اشاره به اینکه در این مراسم روح مطهر 17شهید طلبه این حوزه به همراه این مردم به استقبال شهید عزیز آمده، گفت: اولین هدف شهداء تقویت فرهنگ دینی و ایمانی جامعه است، هر کس می خواهد راه شهداء را بپیماید باید فرهنگ دینی را در جامعه تقویت کند.

تولیت حوزه علمیه امیر المومنین(ع) ادامه داد: شهداء مدافع حوزه های علمیه، مسجد و مکتب ولایت و امامت بودند، هر کس این راه را ادامه می دهد می تواند مدعی ادامه راه شهداء باشد.

وی در پایان گفت: هدف بیشتر شهداء ایجاد امنیت برای جامعه است، آنها خون خود را تقدیم کردند تا امروز دشمنان نتوانند آسیبی به ممکلت برساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha