یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024
کد خبر: 358327
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
طرح معراج اهواز

حوزه/ طرح معراج با توجه تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ارتباط گسترده و تاثیرگذار حوزه‌های علمیه علما طلاب و روحانیون با بدنه آموزش و پروش، آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از اهواز، ثبت نام از طلاب خوزستانی متقاضی همکاری با طرح معراج در سال تحصیلی جدید، از شنبه تا چهارشنبه در ستاد طرح معراج  انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، طرح معراج با توجه تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ارتباط گسترده و تاثیر گذار حوزه های علمیه علما طلاب و روحانیون با بدنه آموزش و پروش و قشر دانش آموز و هجمه وسیع دشمنان، از سال تحصیلی 88-89 در مدارس استان خوزستان آغار به کار کرد.

این طرح معراج که با هدایت حوزه علمیه استان خوزستان و راهبری آیت الله موسوی جزایری و نوع نگاه و اندیشه ایشان مدیریت می‌شود، از طلاب جوانی که در کنار توان علمی  و نشاط در تحصیل، از تجربه کار فرهنگی با نوجوانان و جوانان در مساجد برخوردار هستند در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن استفاده می کند.

همچنین در این طرح علاوه بر برطرف نمودن شبهات فکری دانش آموزان، دوره های آموزشی برای اولیای دانش آموزان، معلمین و مبلغین فعال در این عرصه جهت ارتقاء سطح کیفی فعالیت ها بطور منظم برگزار می شود.

لازم به ذکر است: طلاب و روحانیون علاقه مند به شرکت در این طرح می توانند با مراجعه به دفتر طرح معراج واقع در ضلع شمالی مدرسه علیمه امام خمینی(ره) مراحل ثبت نام خویش را انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha