پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
خشم آذربایجانی ها از بی لیاقتی آل سعود در اداره حرمین شریفین

حوزه/ مردم مومن و ولایتمدار آذربایجان که به خاطر اعلام عزای عمومی، جامه سیاه بر تن کرده بودند، خواستار پیگیری و رسیدگی به مسئولیت آل سعود در حادثه مصیبت بار منا، در دادگاه لاهه را خواستار شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، به دنبال حوادث دلخراش مکه مکرمه که در اثر سوء مدیریت رژیم آل سعود به وقوع پیوست، نمازگران پس از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه تبریز، همزمان با سراسر ایران، به راهپیمایی پرداخته و انزجار خود را از این رژیم اعلام کردند.

تبریزی های اندوهگین در این راهپیمایی که از محل مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تا میدان ساعت ادامه داشت، با در دست داشتن پلاکارد های "مرگ بر آل سعود" و "مرگ بر آمریکا" و  "عزا عزاست امروز روز عزاست امروز مهدی صاحب زمان(عج) صاحب عزاست امروز" خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم آل سعود در یمن و سوء مدیریت این رژیم در اداره موسم بزرگ حج به گوش جهانیان رساندند.

مردم مومن و ولایتمدار آذربایجان که به خاطر اعلام عزای عمومی، جامه سیاه بر تن کرده بودند، پیگیری و رسیدگی به این موضوع در دادگاه لاهه را خواستار شدند.

مردم ولایتمدار تبریز در این راهپیمایی، آمادگی خود را جهت کم کردن شر رژیم آل سعود از سر مکه مکرمه اعلام کرده و گفتند که منتظر اشاره مقام معظم رهبری هستیم تا این رژیم جنایت کار را تار و مار کنیم.

بر پایه این گزارش، در پایان این راهپیمایی، بیانیه اعتراضی نمازگزارن قرائت شده و در آن بر بی کفایتی رژیم آل سعود تاکید کرده و خواستار محاکمه عاملان این حادثه دلخراش شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha