پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
امر به معروف

حوزه/ دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت:‌ همایش امر به معروف و نهی از منکر همزمان با دهه امر به معروف و نهی از منکر در استان اصفهان برگزار می شود.

حجت الاسلام احمد عبدالهی نژاد، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان  اظهار داشت: دهه اول ماه محرم به نام دهه امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده که در این دهه تبیین اهمیت این فریضه الهی انجام می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه امر به معروف و نهی از منکر هدف از قیام امام حسین(ع) در کربلا بود این دهه نیز به این عنوان نامگذاری شده و برنامه های نمادین و اجرایی در سطح استان اصفهان با تلاش ستاد های احیا امر به معروف و نهی از منکر ادارات، نهادها و شهرستان ها انجام می شود.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، بیان کرد:‌ همایش امر به معروف و نهی از منکر همزمان با دهه امر به معروف و نهی از منکر در استان اصفهان برگزار و همایش های قشری و نهادی نیز در سراسر استان نیز برگزار می شود.

وی در خصوص برنامه های این دهه در سطح استان اشاره کرد و افزود: مانور تذکر لسانی  در این دهه با نیروهای ستاد انجام می شود که مانور نمادین و گسترده آن روز پنج شنبه اول محرم انجام شد و در طول این دهه نیز این برنامه در سراسر استان انجام می شود.

حجت الاسلام عبدالهی نژاد ، تجلیل از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر برنامه های این ستاد در دهه دانست و تصریح کرد: تجلیل از کسانی که نسبت به انجام فعالیت امر به معروف و نهی از منکر همکاری داشته اند موجب تقویت انگیزه و افزایش فعالیت سایر اعضا و ستادها بشود.

وی آموزش موضوعات و شیوه های امر به معروف و نهی از منکر را از برنامه های این ستاد در سال جاری دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر نیازمند رعایت قوانین و مقررات خاص و جدی خود است که باید همگان نسبت به آن اطلاع داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha