جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
خانواده غربی

حوزه/ مدیر کل صدا و سیمای لرستان بصیرت افزایی،وفاق اجتماعی و وحدت ملی بین امت اسلام را راهکاری اساسی برای خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان علیه اسلام و انقلاب برشمرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از  خرم آباد، محمد بازوند، عصر  امروز در همایش وقف و رسانه با اشاره به اینکه رسانه های گروهی می توانند با فرهنگ سازی و جهت دهی به افکار عمومی مردم را به مشارکت بیشتر در امور خیر ترغیب و تشویق نمایند افزود:رسانه ها با تبلیغ ابعاد و زوایای گوناگون وقف و آثار آن و همچنین معرفی واقفان می توانند نقش بسزایی در میزان ثبت امور موقوفی در جامعه ایفا نمایند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب از نقش متولیان رسانه بعنوان نقش سربازان و سرداران مقابله با جنگ نرم یاد می کنند بیان داشت:رهبر معظم انقلاب در نامه اخیر خود به جوانان اروپایی راهکار اصلی مقابله با جنگ نرم را نیز شناخت،بصیرت و آگاهی ذکر می نمایند.

مدیر کل صدا و سیمای لرستان بصیرت افزایی،وفاق اجتماعی و وحدت ملی بین امت اسلام را راهکاری اساسی برای خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان علیه اسلام و انقلاب برشمرد.

بازوند با بیان اینکه در فتنه ۸۸ نیز دشمنان انقلاب به دنبال ایجاد انقلاب مخملی مشابه انقلاب های گرجستان و قفقاز بودند تصریح کرد:با درایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب،اتحاد مردم و مسئولان خدمتگزار به نظام جمهوری اسلامی این فتنه خنثی شد و بار دیگر ابهت انقلاب و نظام به همگان ثابت شد.

وی با بیان اینکه امروز شبکه های متعددی در فضای مجازی و ماهواره ای به دنبال سست کردن بنیان و استحکام خانواده هستند یادآور شد:امروز باید رسانه ها در جهت آگاهی بخشی،بصیرت افزایی و مقابله با جنگ نرم و نظام سلطه گامهای محکمی بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha