یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
ابوالقاسم طاهری مازندران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان مازندران از برگزاری کارگاه بصیرت افزایی اساتید و طلاب حوزه مازندران با حضور معاون بین الملل حوزه های علمیه در عرصه بین الملل خبرداد.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه» با اشاره به ضرورت آگاهی اساتید و طلاب از شرایط کنونی جهان، اظهارداشت: با توجه به اینکه امروزه آگاهی از شرایط منطقه و جهان از ضروریات مهم برای همگان و امری مخصوص برای طلاب است، لذا تصمیم گرفته شد تا کارگاهی با همین منظور در استان برگزار گردد.

مدیر حوزه علمیه استان مازندران با اشاره به  اینکه در این کارگاه 500 نفر از اساتید و طلاب حوزه علمیه مازندران حضور خواهند داشت، گفت: کارگاه یک روزه  بصیرت افزایی اساتید و طلاب حوزه مازندران در عرصه بین الملل ، با حضور حجت الاسلام و المسلین زمانی معاون بین الملل  حوزه های علمیه 15 بهمن ماه در سالن غدیر شهر ساری برگزار خواهدشد.

وی یادآور شد: هم چنین حجت الاسلام  والمسلمین زمانی ، در جلسه شورای حوزه استان که 14 بهمن ماه برگزار می گردد، حضور خواهند یافت.

این استاد حوزه با اشاره به دیگربرنامه های حجت الاسلام و المسلمین زمانی در مازندران، یادآور شد: معاون بین الملل حوزه های علمیه هم چنین دیداری با اساتید دانشگاه پیام نور استان نیز خواهند داشت. 

انتهای پیام 313/18

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha