یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
طلاب و روحانیون

حوزه/ مسئول نظارت و برنامه ریزی حوزه علمیه مازندران از برگزاری نخستین دوره«بصیرت افزایی و آشنایی با فضای بین الملل» با شرکت ۵۰۰ نفر از اساتید و طلاب حوزه استان، در ساری خبر داد.

 حجت الاسلام جواد قنبری، مسئول نظارت و برنامه ریزی حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، از برگزاری نخستین دوره«بصیرت افزایی و آشنایی با فضای بین الملل» ویژه اساتید و طلاب حوزه علمیه استان خبر داد.

وی با بیان این که این همایش با پنج شنبه، پانزدهم بهمن ماه، با حضور 500 نفر از اساتید و طلاب استان، در ساری برگزار خواهد شد، ضرورت حضور حوزویان در عرصه بین الملل، ریشه یابی، بررسی و تحلیل تحولات اخیر منطقه، معرفی و گزارش فعالیت های معاونت بین الملل حوزه های علمیه را مهم ترین اهداف برگزاری این همایش استانی اعلام کرد.

مسؤول نظارت و برنامه ریزی حوزه علمیه مازندران همچنین افزود: در این همایش آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، حجج اسلام والمسلمین زمانی، معاون بین الملل حوزه های علمیه کشور و  طاهری، مدیر حوزه علمیه استان حضور دارند.

حجت الاسلام قنبری همچنین از برگزاری جلسه شورای حوزه علمیه مازندران با حضور معاون بین الملل حوزه های علمیه در روز چهارشنبه 14بهمن ماه خبر داد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha