پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
حجت‌الاسلام حمید عبداللهیان - شاهرود

حوزه/ امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه شهید حججی نمونه بارز جوان مؤمن انقلابی است، بر لزوم الگوگیری جوانان از سیره حججی تأکید کرد.

حجت‌الاسلام حمید عبداللهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، اظهار داشت: امروز مدافعان حرم، مدافعان حقیقی اسلام ناب محمدی (ص) در جامعه هستند.

امام جمعه موقت شاهرود تصریح کرد: مدافعان حرم اهل‌بیت (ع) صدها کیلومتر آن‌طرف‌تر از مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از مکتب، ناموس، جان و مال اسلام و تشییع محافظت و حراست می‌کنند.

وی افزود: شهید محسن حججی نمونه بارز یک جوان مؤمن انقلابی است که با الگوگیری از حضرت زینب (س) صبر، مقاومت، ایستادگی و پایداری را پیشه و الگوی خود قرار داده بود.

حجت‌الاسلام عبداللهیان با بیان اینکه شهادت شهید محسن حججی محاسبات دشمنان انقلاب اسلامی را به ریخته است، خاطرنشان کرد: شهید محسن حججی یکی از جوانان مسجدی، مؤمن، انقلابی و ولایتمدار در جامعه است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «شهید حججی عزیز، حجت خداوند در مقابل چشم همگان شد»، گفت: شهادت شهید محسن حججی قلوب بسیاری را منقلب کرد و تأثیرگذاری زیادی در جامعه داشت و جوانان باید از سیره شهید حججی الگو بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha