چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
سازمان بسیج رسانه و انجمن سواد رسانه ای ایران، تفاهم نامه همکاری امضا کردند

حوزه/ سازمان بسیج رسانه کشور و انجمن سواد رسانه‌ای ایران با یکدیگر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در راستای بسط و توسعه سطح آموزش های مربوط به سواد رسانه ای در جامعه و تعمیق موضوعات علمی درمیان نخبگان، سازمان بسیج رسانه کشور و انجمن سواد رسانه ای ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

بنا بر این گزارش: تلاش برای انتشار کتب مناسب، تبیین بهتر موضوع سواد رسانه‌ای در میان عموم اقشار جامعه، تلاش برای تولید محتوای بومی و کاربردی برای خانواده ها، گسترش کلاس های آموزش سواد رسانه، آموزش مربیان جدید و ارتقای دانش سواد رسانه ای با استفاده از آخرین دانش روز و همکاری برای راه اندازی کرسی نظریه پردازی سواد رسانه مطابق فرهنگ و باورهای ایرانی‌اسلامی، از جمله مباحثی بود که در جلسه امضا توافق مذکور مورد تأکید قرار گرفت.

دکتر محمدصادق افراسیابی، مدیرعامل انجمن سواد رسانه‌ای ایران، در این جلسه ضمن تشریح آخرین برنامه ها و دستاوردهای این انجمن بر لزوم تداوم این همکاری ها و تعامل با نهادهایی چون سازمان بسیج رسانه تأکید کرد و گفت: در حال حاضر،‌ انجمن سواد رسانه‌ای، ظرفیت و توانایی جلب مشارکت تمام مؤسسات آموزشی و فرهنگی را برای این امر مهم داراست.

گفتنی است: در خاتمه این نشست، مقرر شد از فیلم‌های برتر جشنواره فیلم فجر که دارای محتوای سواد فضای مجازی هستند به همت سازمان بسیج رسانه و نیز انجمن سواد رسانه‌ای ایران، تجلیل شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha